Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '12

 
Kategori
Mizah
 

Olaya bak,"Prof. Mehmet Öz’ün ilk konusu: Seks kıtlığı"

Olaya bak,"Prof. Mehmet Öz’ün ilk konusu: Seks kıtlığı"
 

Dr Mehmet Öz’ü ülkemde değil, dünya da bilmeyen yoktur.

 ABD de yaşayan, TV programları yapan,  gazetelerde köşe yazarlığı yapan ünlü bir doktordur.

 Doktor olarak branşı da Herkes biliyor.

 Kalp cerrahıdır.

 CNN, NBC, ABC ve CBS'de birçok programa katılmıştır.

 Bugün Milliyet sitesinde bir başlık vardı.

 Dr Mehmet Öz, İngiltere’de bir program başlatacakmış.

 http://gundem.milliyet.com.tr/prof-mehmet-oz-un-ilk-konusu-seks-kitligi/gundem/gundemdetay/02.09.2012/1589963/default.htm

 İlk programın konusu da tesbit edilmiş “sex kıtlığı”

 Olay İngiltere’de yayımlanan Daily Mail gazetesinde çıkmış, ilgi de görmüş.

 Demek ki yer yerinden oynayacak. 

 Benimse kafam karıştı.

 Bu seks kıtlığı olayı  kalp damar cerrahisi  alanında uzman olan,  Dr Öz’ün mesleki bağlantısını  da kuramadım.

 Bu seks ve aşkla ilgili  Dr Öz daha öncelerde de kelamlarna baktım.

 Kalp hastalarının yüzde 50'si aşksız kalmış, çok aşık olmuş, aşkına karşılık bulamamış.

Sevmek önemli. Bunu kaybedersek kalbimiz düşmeye başlıyor. Kriz artıyormuş.

Her şeyin ilacı olarak Dr Öz, aşkı, sevgiyi, seksi görüyor.

Bana ilginç geldi.

Paylaşayım dedim.

Bu konularla ilgili bilimsel verileri  nasıl elde ediyor acaba?

O da ayrı bir muamma.

Biliyorum bu konularda çalışma yapmak kolay değildir ki.

Hadi diyelim, İngiltere de,  Kuzey Avrupa'da seks kıtlığı var.

Benim güzel ülkemde de tam tersi var.

Neden o zaman benim güzel ülkemdeki insanlar hasta oluyor.   

İnsan düşündükçe kafası daha da karışıyor. 

En iyisi düşünmemek.

Değil mi? 

 

 

 

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..