Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Oldu Allah kabul etsin

Oldu Allah kabul etsin
 

Bir gün önce yazdığım “Aldım gazı çıktım Lüleburgaz’ı” adlı yazıyı bir soru ile bitirmiştim.

Sorunun cevabını hemen vereyim;

Hayır; Lüleburgaz’a gitmedim. İstemediğim için değil

İmdadıma kar yetişti!

Eeee ne demişler;

“Çıkmadık candan ümit kesilmez...”

Haftaya kar yağışı ile başladık.(Nihayet)

Yeni yağmaya başlayan karla ilgili yazacaklarım olacak elbet ama daha zamanı var...

Biraz bankalardan, konuşalım dilerseniz.

Yıllardır çalıştığınız bir banka var.

Bu banka el değiştiriyor, bankanın sahibi değişince bilgi işlem sistemi de değişiyor.Bu durum müşterilerine, banka hesaplarını görememe, hesaplarından para çekememe, hesap ekstresi alamama olarak yansıyor...

Nihayetinde bankayı değiştirip kurtuluyorsunuz!

Fakat otomatik ödeme talimatları var... Telefon, elektrik, su kesilmesin diye hesabınızı kapatmıyorsunuz dönem dönemde hesaba para yatırıyorsunuz...

İşte; bu gün o kalan hesaba para yatırmaya gittik.

— İyi günler, şu hesaba para yatıracaktık.

— Olur, ama masrafı var.

— Masrafımı var?

— Evet

— Neden?

— Sizin hesabınızı başka bir şubeye aktardık.

— Neden?

— Yeni uygulama böyle!

— On bir yıldır para yatırdığım kendi hesabıma para yatıracağım ve siz bundan masraf alacaksınız öyle mi?

— Evet, aynen söylediğiniz gibi.

— Masraf ne kadar?

— Yirmi bir milyon!

— Oldu Allah kabul etsin

— Efendim!

— Yok, bir şey kendi kendime konuşuyorum...

Yirmi bir milyon kolay mı kazanılıyor bacım diyeceğim polemiğe gireceğim. Bacı ne yapsın ona verilen talimat böyle

Atasözlerinden gidiyoruz ya bu gün; “Kendi düşen ağlamaz” diyelim...

Bankamı hangisi?

Hesabınıza para yatırmaya gittiğiniz zaman anlarsınız...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..