Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Olduğum yerde...

Olduğum yerde...
 

Fransız kalfa


Olduğum yerde öylece kalayım... Sen gelinceye kadar hiç kıpırdamadan... Duracaksa dursun zaman da hani... Zaten ben duracaksam zaman beni geçmeyecek mi?...

Bir süreliğine gamze kapanır odaya... Gözler yola bakar ama vakitsiz... Saat fırlamıştır bir kenara, o da takılması için bir kol- bilekten ibaret... Mahsun mahsun tik-tak... Hani dikkat etsen duyarsın...

Bir isteksizliktir, başını çevirme halleridir '' istemiyorum '' deyişleri... Sen ne dersen de; ''duymayacağım!''
Avunmak saçmalık...
Gerçeği özleyeceğim!... Bu kötü kalan yanlarını azaltabilirim bir gülüşle... Bildiklerimi tekrar tekrar baştan öğrenme pahasına...

Dayandığım cam da buhar oldu söylediklerim;


< özürün="" misafir="" oldu,="">
Gerçek bu gece aşkıma işleyecek,
Gözlerim aralı,
Gelir mi diye bekliyorum...
Yine umudum yükselir,
Kayan yıldızları tutamıyorum...>>>


'LaL

 
Toplam blog
: 102
: 654
Kayıt tarihi
: 07.06.10
 
 

1984 İzmir doğumluyum. Süleyman Demirel Üni. - Bilgisayar Programcılığı mezunuyum. Şiir & Deneme ..