Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Öldüm öleli

Öldüm öleli
 

Hekimin elinden aldım nabzımı
Seni derde deva bildim bileli
Bozdum gözlerimin ihtişamını
Islak kirpiğimi sildim sileli

Kalemin ucunu kana batırdım
Hercai gönlüne girdim gireli
Harfler ayaklandı geri yatırdım
Nihayet sırrına erdim ereli

Kervan geri döndü, dürüldü yollar
Nedamet ağını ördüm öreli
Benlik cihadında kırıldı kollar
Kılıcı düşmana verdim vereli

Bilek ehil değil, büküldü gitti
Takati yerlere serdim sereli
Gam keder çehremi ihata etti
Bağrı yar zulmüne gerdim gereli

Sedirim çiledir mekan-ı gamda
Meşhur tahayyülüm gayb-ı zamanda
Seyyiat cem oldu bi-çare canda
 Ehl-i keyf yüzüne güldüm güleli

Bilmez deli gönül hangi yar elzem
Cemalinde feyzi gördüm göreli
Musalla üstünde kaldı cenazem
Ecelden bî haber öldüm öleli.

AYNACI 

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..