Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '13

 
Kategori
Güncel
 

Öldürmemek için sokaktayım

Öldürmemek için sokaktayım
 

Sultangazi'de sokakta yaşam mücadelesi veren Şerafettin Yoldaş'in ilginç hikayesi:


Sultangazi'nin göbeğinde sokakta yaşayan 48 yaşındaki Şerafettin Yoldaş eşini ve kızını öldürmemek için sokakta yaşadığını iddia etti.

Uğur Mumcu Mahallesi’nde her gün yüzlerce insanın ve aracın önünden geçtiği boş bir arazide yaşam mücadelesi veren Şerafettin Yoldaş’ın neden sokakta yaşadığını sorduğumuzda ise anlattıklarıyla şok oluyoruz.

“Eşim ve 11 yaşındaki kızım tecavüze uğradı” iddiasında bulunarak, aile büyüklerinin ‘Namusunu temizle’ baskılarından kaçarak sokakta yaşamaya başladığını belirten Şerafettin Yoldaş iki haftadır Sultangazi Uğur Mumcu Mahallesi’nde boş bir arazi de yaşam mücadelesi veriyor.

Soğuk havaya karşı sokakta yaşam mücadelesi veren Yoldaş, Bitlis’ten İstanbul’a göç ettiğini törenin peşini bırakmadığını söyledi.

“9 çocuk sahibiyim. Bitlis’te çobanlık yaparken yaşadığımız köyde eşim ve 11 yaşındaki kızıma tecavüz edildi. Ondan sonra hayatım alt üst oldu. Yaşanan olaydan sonra ailemi alıp İstanbul Bağcılar’da bir eve yerleştim. Biz o olaydan kaçtık ama töre peşimizi bırakmadı.

Bir gün aile fertleri karşıma çıkarak ‘namusunu temizle’ dediler. Bana eşimi ve kızımı öldürmemi söylediler. O an bütün dünyam başıma yıkıldı. Bir an düşündüm Allah’ın verdiği canı Allah’tan başkası nasıl alır. Bir baba öz kızına nasıl kıyabilir? Töreden kaçarak sokaklara sığındım. Ailem bana çok yakın ama ben onları göremiyorum. Nerede olduğumu, ne yaptığımı bilmiyorlar.Sokaklara sığınmak bir çözüm değil. Aklımda 'ya başlarına birşey gelirse?' sorusu var.”

Haber: Emin YEŞİL

www.eminhaber.org

 
Toplam blog
: 5
: 274
Kayıt tarihi
: 07.02.13
 
 

1996 yılında yılında Antalya'da yerel bir  televizyon kanalında medya serüvenim başladı. 1998 yıl..