Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '08

 
Kategori
Mizah
 

Öldürmüyor süründürüyor

Öldürmüyor süründürüyor
 

Eh artık..

Bu yazıyı okuduktan sonra bu kadarda olur mu demeyin sakın.

Oluyor işte.

Sabah, Nevzat abi ofisime geliyor. Yüzü bembeyaz.

- Ooo.. Nevzat abi.. hoş geldin.

- Hoş bulduk.

- Ne o hayırdır bi derdin varmış gibi gürünüyon.

- Sorma yav..

- Hayırdır abi..

- Bu hemoroidim beni perişan etti...

- Yapma abi ya.. Çokmu kötü

- Çok kötü çok. Kalbim orda atıyor gibi. Artık tuvalate gitmeye bile korkar oldum..

- Hadi ya..

- Offf offf. Ölmeden öldürüyor, öldürmeden süründürüyor kardeşim ya.. Sanki birisi bıçak saplayıp sağa sola döndürüyor.. Allah düsmanımın basına vermesin bu illeti offf.. off..

- Abi bi doktora danışsan. Ameliyat olsan. Şimdi lazerle yapıyorlar.

- Şeker var kardeşim şeker. Yapmıyorlar. İdare edeceksin böyle diyorlar. Başka bi çare yada doğal bir tedavi şekli bulmam lazım.

- Dur bakalım abi..

- Nereye bakcan!!..

- Arama motoru Google a

- Hele bi baksan Anana, Babana rahmet.

- Otur abi.

- Nasıl oturacam. Otobüste bile ayakta geldim yav.

Arama motoruna " hemoroid basur kesin tedavi" yazıyorum.

Karşıma çıkan ilk sayfa da ŞOK ŞOK ŞOK tedavi bizzat uygulanmıştır. Test edilmiştir. Yazıyor. Tıklayıp sayfaya giriyorum.

- Aha.. buldum. Vatandaş yazmış. Hemde test etmiş. Okuyalımmı abi??..

- Hele bi oku.. ceddine rahmet.


- 10 adet patlıcanın (Bostan patlıcanı olmasın) yeşil sap kısmını patlıcandan ayır.....

- Geç onu denedik, başka ne var??

- Dur bakim hele..

“Senelerce çok çektim basurdan en ufak bir zorlanmada dışarı fırlarlardı vede acısı beni öldürürdü ne oturabilirdim nede yatabilirdim. Çok kötüydü. Sonra bir gün yine bir bayramdı. Hiç unutmuyorum. Bu yine azdı. Annemin amca kızına gitmiştik. Enişte çok meraklıdır böyle şifalı bitkilere otlar falan bir kitabı vardır. Aynı zamanda araştırmacı gazetecidir kendisi. Hemen kitabını aldı eline sana dedi bir reçete yazıcam 7 güne kalmaz bir daha basur neymiş unutacaksın dedi. Tarif aynen şöyle, hazır beyaz lahana halen varken mutlaka deneyin, derim

Beyaz lahananın yaprağını haşlıyorsun iyice yumuşayınca süzüp soğuuyorsun sonra arasına bal koyup fitil gibi yapıyorsun ve her gün bir kere fitil olarak kullanıyorsun

7 gün sonra bir daha basur neymiş unutuyorsun.

Valla ben 5 gün yaptım tamamen geçti diye bıraktım devam etmedim kaç sene oldu hatırlamıyorum bile ama 10 seneyi rahat geçmiştir bir dahada hiç olmadı herkese tavsiye ederim...”

Hemen altında yorum..

Yorum: Ben bu lahana tarifini dün yapmaya başladım ama birtakım sorularım olacak sana..

Bir yaprağın tamamını mı kullanıyorsun fitil yapmak için çünkü bu şekilde fitil çok kalın oluyor.

Bir de iyice haşlanacak yazmışsın o zaman da çok yumuşak olduğu için fitil parçalanıyor. Gerçi uygulamaya çalıştım ama ne kadar doğru yapabildim bilmiyorum.

Lütfen daha ayrıntılı yazar mısın nasıl uyguladığını ve hemen cevap yazarsan sevinirim. Çünkü dün bu tedaviye başladım , doğru bir şekilde yapmak istiyorum

Şimdiden teşekkürler.. Umarım bu yazımı görürsün..

http://www.zevkli.org/sok-sok-hemoroid-basur-kesin-tedavi-t769756.html?s=5f1734d4e149333140d91c2336ed692a&p=1053899051

Kahkaha atmaktan mideme kıramp giriyor.

- Allaim yaaa.. Yapıcanmı Nevzat abi. Bu biraz hucum tedavisi gibi bir şey ama.. Ne dersin. İstersen bi dene ha .. hehehehe

- Yav kestaneyi zaten çizdirdik. Postu da gelene geçene deldirdik. Bide bunu deneleyelim bakalım. OFF.. OFFF. Ben gidiyorum.

- Nereye abi!!!..

- Manava, beyaz lahana almaya

- hehehe

Saygılar..

 
Toplam blog
: 97
: 1839
Kayıt tarihi
: 13.03.07
 
 

İnsanım, eşitlikten ve hak’tan yana olan. Hiçbir şeye duyarsız olamadım. İnsanım ve merak ediyoru..