Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '09

 
Kategori
Deneme
 

Öldürüyorsun beni

Gecenin sessizliğine gömülü umut.....
Seni mi sevmeliyim yoksa sensizliğimi bilmiyorum. Beynimin içinde dönüp duran soruların yanıtı kimde bulamıyorum. Sevdiğim ölüyorum VE sen uzakta öyle umursamaz şekilde durdukça ölümü hızlandırıyorsun. Neden öyle olduk biz? Aşka ömür biçilmez diyorduk oysa. Biz oldukça aşkımızda yaşayacaktı hani.? Söz vermiştik! Yalanmış işte !! Şimdi ben buradayım, aşkı aynı tutku ile taşımaktayım. Ya sen hangi gecenin içindesin peki? Yoksa seninle aynı zamanı yaşamıyormuyuz ? Bizi birbirimizden ayıran şey her neyse dağıt onu, yok et, gücümüz kalmadı mı? Ahhhhh Sevdiğim Ahhhh!! Seni özlemekten tükenirken günlerim, ben ben olmaktan çıkıyorum artık.. Başka bir şeyim ben, başka bir varlık.. Bu halde olmak istemiyorum. Ama neye tutunup kalkacağım, kimden destek alacağım bilmiyorum. Ben , , , , , , , , , sen varken ben öyle değildim. Karşılaştığımız her güçlükte mücadele gücüm k vardı. Dayanak noktamdın , hayat kaynağımdın. Yüreğim senin için atıyordu sanki, yorulmazdım, sıkılmazdımhiç bir şeyden, şimdi ise bu kentin yorgun sokaklarına benziyorum. Hergün binlerce kişinin yürüdüğü ama kimsenin sahiplenmediği karanlık sokaklarına. Aslında bir şey söylesen yani 'İSTİYORUM SENİ' desen yetecek bana.... O zaman yüreğime gömeceğim, aşkını ve acımı yaşamaya başlayacağim... Bu unutmak mümkün olmayacak peki ama en azından gelmeceğini bileceğini bileceğim ve beklemeyeceğim. konuşmuyorsun, ne istediğini bilmiyorsun, söylemiyorsun, sadece ben bekliyorum. Ama bu bekleyiş beni kahrediyor. Şimdi sadece kokun kaldı bende. Beni gidişlere mahkum eden sevgini yaşamadığımız anıların hatırına anla beni, duy sesimi, gel yanıma.... yemin ediyorum ^^ GİDİYORUM^^ dersen durdurmayacagım seni yeterki konuş benimle!!!!!!!

''SENİ SEVİYORUM'

POYRAZ ESER

 
Toplam blog
: 6
: 538
Kayıt tarihi
: 07.04.09
 
 

Hayat her şeye rağmen güzel. Yaşamaya değer. Paylaşmak kadar güzel olan birşey daha var o da sevmek ..