Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '09

 
Kategori
Dünya
 

Öleceğini anlamak

“Şimdi bakın yoldan geldik, yola gideceğiz. Hiçbirimizin garantisi yok. Şurada ayakta duranın da, oturanın da garantisi yok. Yani, ruh bir saniyeliktir. ‘Küf’ dedi mi gitti. Bunun da nerede geleceği, nasıl geleceği, ne şekilde yakalayacağı belli değil. Bir saniyenize bile hakim değilsiniz. Bir saniyesine bile hakim olamadığınız, hükmedemediğiniz bir hayat için, bir dünya için, bu kadar fırıldak olmanın anlamı yoktur. Düz yaşayacağız, düz duracağız, düz yürüyeceğiz. Dik duracağız, doğru gideceğiz. Allah’ın izniyle hayatım boyunca hep böyle gittim. Allah’ın izniyle, olsak da, milletle olacağız. Olmasak da, milletle olmayacağız. Yarın ahirette Allah, bize ‘Niye iktidar olmadın?’ diye sormayacak. Sorsa da, ‘Vermediniz’ diyeceğiz.”

http://www.milliyet.com.tr/Yasam/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&KategoriID=15&ArticleID=1076228&Date=27.03.2009&b=Yazicioglu, gectigimiz hafta olumu anlatmisti&ver=40

Hiç mi konjonktür okumadın, hiç mi bilgin yoktu?

Dirinin başaramadığını, ölüne başartacaklar. Manipüle edilmiş olacaksın. Fırtına biçilecek. Yangına benzin döküldü sayende.

Kimileri için kapıkulu olmak bir hakarettir, kimileri için bir ‘ye kürküm ye’dir.

Uç milliyetçi uç milliyetçidir, yakaladı mı beni öldürür.

Haberi okuyunca, Topal’ın öldürüldüğü gün söylediğimi aynen söyledim: “Bunu ... yaptı.”

Düşmanıma karşı da dürüstüm ve onurluyum.

Çinliler, pardon Türkler, hazır olun, heyecanlı zamanlar geldi.

Bir ateist olarak, ölene Hakk’dan rahmet diliyorum: Hakk bildiğin yol yanlıştı ama sen o yoldan şaşmadın ve bunu yaşamınla ödedin. Davadan dönenler utansın.

Kurbağa, akrep oldu. Akrep, akrep postundaki kurbağayı öldürürse, kendi postlarındaki diğer akrepleri ve kurbağaları nasıl ikna edecek? Daha 2 liberalizm şoku gerek, anımsatırım.

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..