Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '09

 
Kategori
Haber
 

Oleeeyyy... Beşiktaş'ım Şampiyon oldu...

Oleeeyyy... Beşiktaş'ım Şampiyon oldu...
 

Beşiktaşım yüreğim seninle çarpıyor... :))


Kalbim sıkışıyor, son beş dakika içindeyiz…

2-0 öndeyken Beşiktaş Denizli’nin bir gol attığını söylüyor sunucu kalbim sıkıştı…

Bu arada Galatasaray’ın da Sivasspor’a bir gol daha atarak öne geçtiğini öğrenip biraz olsun rahatlıyorum ama yok beraberlik olmamalı galip gelerek şampiyon olmalıyız…

Allahım gayret ver Beşiktaş’ıma diye dua ediyorum…

Keşke bu son maç İstanbul’da olsaydı da seyircimiz doya doya yaşayabilseydi…

İnönü’de şölen yapılsaydı, kutlamalar olsaydı…

Off kalbim duracak geçmiyor saniyeler, aklımdan çıkarmaya çalışıyorum…

Son dakikada gol yiyecek değiller ya diyorum, beraberlik de olsa şampiyonuz diyorum, Sivas puan kaybetti zaten garanti diyorum ama yine de galip gelelim istiyorum…

Helal Beşiktaş’ım sana, alınlarınızın teriyle kazandırdınız bu yıl şampiyonluğu bize…

Ve helal sana Denizli hoca… Üç büyük takımda şampiyonluk yaşayan tek hoca olarak tarihe de geçtiğin için kutluyorum seni…

Oleeeyyyyy maç bitti diyor sunucu… Şampiyonuz… Kutlu olsun tüm Beşiktaşlılara…

Yüreğim bu kez sevinçten duracak gibi, marşımız çalıyor ekranda… Hadi hisseeeet diyor hissetmemek mümkün mü?...

2008-2009 yılı şampiyonu BEŞİKTAŞ SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN!...

Yüreğimi böylesine sevinçle doldurduğu için, bana bu heyacanı yaşattığı için tüm camiaya yürekten teşekkürler...

Altı yıl aradan sonra kazanılan bu şampiyonluk Tüm Beşiktaş camiasına hayırlı olsun…

Resim: yonja

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..