Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '17

 
Kategori
TV Programları
 

Ölene kadar dizisine büyük reyting şoku!

Ölene kadar dizisine büyük reyting şoku!
 

Dizi reytinglerde bekleneni veremedi!


Başrollerini Engin Akyürek ve Fahriye Evcen’in paylaştığı Sarp Levendoğlu ve Gülcan Arslanın da oyuncu kadrosunda yer aldığı Ölene Kadar dizisi 2. bölümü ile reytinglerde büyük düşüş yaşadı.

Dizi yayınlanan son bölümü ile TOTAL de : 3.67 reyting ile 15. AB de : 2.79 reytingle 15. Sırada yer alabildi.

Geçen haftaya göre sert bir düşüş yaşadığını görüyoruz oranlara bakınca. Dizinin share oranları ise oldukça düşük 10 share bile alamamış.

Dizinin ilk bölümünü ve ikinci bölümünün birazını izledim. Benim gözlemime göre dizi çok ağır bir tempoya sahip. Yani kısaca izlerken sıkıyor insanı.

Gelelim oyunculuklara şimdi Engin Akyürek tartışmasız bu ülkedeki en iyi oyunculardan ama bu dizide şuana kadar ben çok süper bir oyunculuk performansı sergilediğini görmedim yani bu adam ne oynuyor demedim izlerken. Ben yetenekli oyuncunun karakteri tam üstüne giyebildiğini düşünmüyorum zaten diziyi izleyen biri eğer kör değilse bunu görür…

Dizinin konusu çok ağır ve Engin Akyürek’in canlandırdığı Dağhan karakteri daha tam anlamı ile kendini bulamadı yani hikayeye tam olarak giriş yapılamadı.

Senaryo biraz daha atak olsa Engin Akyürek Dağhan karakterini bana göre efsaneleştirebilecek bir oyuncu. Ama şuan tam üstüne giyememiş karakteri izlerken zaten anlaşılıyor. Dediğim gibi senaryonun ağır kanlılığı Engin Akyürek’in Dağhan karakterini tam olarak üstüne giymesini engelliyor. İşte bu yüzden biz daha Engin Akyürek ne oynuyor diyip alkışlamadık izlerken. Umarım senaryoya el atılır…

Fahriye Evcen  bana göre yani gördüğüm kadarı ile şuana kadar çok başarılı bir performans gösteriyor. İzlerken bu karakter oturmuş diyorsun zaten…

Sarp Levendoğlu ise bana göre şuan beklentinin altında bir oyunculuk sergiliyor.

Gülcan Arslan’a gelecek olursak rolü baskın karakter olmasa da oldukça iyi bir performans sergiliyor. İzlerken alkışlamak istedim yani çok başarılıydı…

Dizi reytinglerde bu hafta büyük bir şok yaşadı ama konusu çok sağlam. Engin Akyürek , Fahriye Evcen ve Gülcan Arslan ise senaryo hızlanırsa bence izleyiciyi oyunculukları ile çok derinden etkileyecek.

Konusu sağlam bir iş sadece senaryo ağır kanlı tüm sıkıntılar bu yüzden oluyor bence. Umarım yakında senaryo düzelir… Diziye bir şans vermenizi ve izlemenizi tavsiye ediyorum eminim ki sıkıntılarını aşacaktır...

Çetin Kaya

Twitter/Fankafacetinn

 

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..