Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '17

 
Kategori
TV Programları
 

Ölene Kadar reytinglerde varlık gösteremiyor! Engin Akyürek’e reyting şoku!

Ölene Kadar reytinglerde varlık gösteremiyor! Engin Akyürek’e reyting şoku!
 

Dizi Reytinglerde düşmeye devam ediyor!


Başrollerini Engin Akyürek ve Fahriye Evcen’in paylaştığı Sarp Levendoğlu ve Gülcan Arslanın da oyuncu kadrosunda yer aldığı Ölene Kadar dizisi yeni bölümü ile yine beklentileri karşılayamadı! Dizi reytinglerdeki düşüşünü sürdürüyor!

Dizi yayınlanan son bölümü ile TOTAL de : 2.86 reyting ile 21. AB de : 3.15 reytingle 12. ABC de : 3.13 reytingle 15. Sırada yer alabildi.

Dizinin Share oranları ise gerçekten içler acısı 10 share bile alamamış.

Kanal 7 nin Elif isimli dizisi bile Ölene Kadar’ı geçmiş yani söyleyecek söz kalmadı…

Reytinglere baktığımız zaman Engin Akyürek kelimenin tam anlamı ile bu aralar büyük bir reyting şoku yaşıyor…

Dizi bana Nice Guy adlı Kore dizisini çok anımsatıyor. Hatta Günahkar adıyla ülkemize uyarlanmıştı bir dönem. İzlerken nedense çoğu sahne bana tanıdık geliyor ve heyecan vermiyor. Dizi oldukça temposuzdu ilk bölümlerde çok sıkıcıydı. Son bölümü en azından tempo açısından iyiydi ama reytinglere yansımadı bu durum dizi düşüşünü sürdürdü…

Engin Akyürek ilk bölümlerde oyunculuk olarak kesinlikle bekleneni veremedi izleyiciye. Ses tonu ve mimikleri nedense oturmamıştı yani kısacası karakteri üstüne giyememişti. İzlerken bu adam ne oynuyor dememiştik. Son bölümde senaryonun biraz düzelmesi ve temponun artması ile Engin Akyürek daha iyi bir performans sergiledi ama hala beklentileri karşılayabildiğini düşünmüyorum.

Dizinin reytingleri ortada bence oyuncularda bir moral bozukluğu da vardır ister istemez. Özellikle Engin Akyürek bence hayatının şokunu yaşıyor reytinglere bakınca. Reytingler bence oyuncular üstünde bir baskı kuruyor ve ben Engin Akyürek’in bu baskıdan etkilendiğini düşünüyorum. Kesinlikle ülkedeki en iyi oyuncularımızdan ama bu dizide nedense performans olarak beklentiyi karşılayamıyor.

Dizide Fahriye Evcen oldukça iyi bir oyunculuk performansı sergiliyor tam anlamı ile karakteri üstüne giymiş.

Ayrıca Gülcan Arslan bence beklentinin çok üstünde bir performans sergiliyor. İzlerken ben bir izleyici olarak sahnelerinde alkışlamak istiyorum o kadar iyi bir oyunculuk sergiliyor yani…

Dizinin senaryosu biraz daha özenli olsa bence tüm sıkıntılar giderilecek… Ama reytingler çok düşük umarım Ölene Kadar gün değişikliği yapar ben Pazar günü daha başarılı olabileceğini düşünüyorum dizinin.

Yoksa dizi bu hızla reyting kaybetmeye devam ederse finale yürüyecek gibi… Dizi zaten reytinglerde dibi görmüş durumda umarım en kısa sürede önlemler alınır…

Ölene Kadar her Perşembe 20.00 da Atv de… Diziye arada göz atmanızı tavsiye ediyorum senaryo olarak ilk bölümlere göre daha iyi ve toparlanmaya başladı umarım tüm eksiklerini tamamlar kısa süre içinde ve reytingleri artar…

Mehmet Engin

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..