Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '08

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Ölesiye korkuyorum günden güne artan kilolarımdan

Üst üste geçirdiğim sağlık problemlerinden sonra şişmanlamaya başladım. Diyet yapamıyorum spor yapamıyorum ne yapacağımı şaşırdım stresten başıma ağrılar giriyor.

Bir sürü diyetler var hemen hemen hiç birisini yapamıyorum. Bir sürü diyet örnekleri biriktirdim mümkün değil yapamam. Mide problemi beni yemeye yöneltiyor. Az yiyorum gerçekte ama senede bir kaç kilo almadan duramıyorum. Doktor kontrolünde zayıflayan arkadaşlarım oldu ama bir süre sonra bu uygulamayı bıraktıklarında daha fazlasıyle o kiloları geri aldılar gerçekte düzenli beslenme nedir. Bir sürü formül var o fomüldeki yiyecekleri yesem herhalde kilom dağları aşardı. Midemdeki reflüden ameliyat bile olamıyorum ayrıca gelişen mide fıtığı ameliyat bile olsam tekrarlar garanti vermek mümkün değil dediler. İlaç kullanınca azcık iyiyim ama eskaza unutsam ertesi gün sürekli boğulma şeklinde sorunla yüzleşiyorum. Bir gün gerçekten boğulup kalacağım korkusu sardı beni gerçekte bunun bir çözümü var mı benim doktora göre benim en az bir yıl tedavi olmam gerek ki öyle ameliyat olabileyim ameliyatta bile kesin çözüm yok tekrarlama riskin yüksek miden çok hassas diyor. Bu hastalık ne öldürür ne güldürür kısmında sıkıştım kaldım. İyi bir tedavi merkezi bilen var mı ya da güzel bir çözüm. Epeydir yazmıyordum belkide daha önce anlattığım gibi stresli olmasamda gizli stres varda bu midemi etkiliyor eyvahhh daha yazarsam bu sefer uykusuzluktan ertesi gün başımın ağrısı dinmeyecek tüm üyelere ve okurlara ağrısız sıkıntısız günler dileğiyle bugünlük hoşçakalın ....

 
Toplam blog
: 70
: 546
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

Ankara'da yaşayan çalışan ve ayakta durmaya çabalayan tipik bir Karadenizliyim. Öfkem de sevgim de K..