Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Ölesiye sevmiştim seni

Ölesiye sevmiştim seni
 

Masum bir bebeğin temizliğinde sevdim seni 

Kelebeğin kanadındaki baharın güneşinde 

Ölümsüz sevgilere inat edercesine sevdim 

Bir Aslı, bir Leyla olamam belki ama sevdim 

Onlar gibi ölesiye yaşayacak sevgim derdim 

Sahi hep masallarda okudum ölümsüz aşkları 

Yoksa yalan mıydı aslı ile keremin yaşadıkları 

Sevgi diye aşk diye bir şey yok muydu 

Yokmuş olsaydı eğer bana bunu yapmazdın 

Sevgimizi gelip geçici dallarda soldurmazdın. 

Kondurmazdın sevgimizin üstüne ihaneti 

Sen, bana değil sevgimize ihanet ettin 

Bilemedin sevgimin kıymetini yaptıklarınla yok ettin. 

 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..