Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '09

 
Kategori
Blog
 

Olgunlevent'i takip eden mutludur!

Arkadaşlar, eğer kişi artık emekli ise ve evinde yaşar iken bol vakti olup şahsi kişisel bilgisayarını tamamen kendi işleri için ve kendi adına kullanıyorsa, işte böyle İnternet ortamında gezinir iken zaten karşısına çıkan durumları değerlendirmesini de bildikten sonrasında kendisi için böyle blog haber sayfasını dahi arzusuna göre düzenleyerek hazırlayabiliyor. Ben de karşıma çıkan bu imkandan yararlanmak istedim, hepsi bu! Ama tabii beklentilerimde var. İlk önce bütün burada yazılı olanlar tarafınızdan okunduktan sonra ilk önce fotoğrafım dahil beni profilimden kafanızda bir değerlendirin. Eğer olumlu izlenimim var ise, işte o zaman benim ile temasınıza geçebilirsiniz. Çünkü ciddiyetsizlik asla kabul edemeyeceğim bir yaklaşım şeklidir. Ben karşımdaki kişiye ciddiyetsiz olarak yaklaşmam ve bana da yapılmasını istemem/kabul etmem! Bilir durumdasınızdır, bilgisayar kullanmasını daha yeterli düzeyde bile asgari olarak bilmeyen/bilemeyen yeni yetme ve artık adı her ne ise zirzoplar bilhassa İnternet cafelerden kendi kafalarına göre girip/takılmakla ciddi olmak isteyenleri rahatsız ve hatta taciz eder durumda olmak istemektedirler ki, benim bu gibilerle asla hiç işim olmaz! Ama ben sizi dikkatle ele alır dinler iletişimde olur ve hatta size kendimden de öğretilerde bulunabilirim. Haydi bakalım, ben tam buradayım!

 
Toplam blog
: 2
: 541
Kayıt tarihi
: 01.12.09
 
 

59 yaşında olmak üzere, emekli bir kişi olarak şahsıma ait olan dizüstü bilgisayarımı evimde kullanm..