Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

16 Şubat '10

 
Kategori
Magazin
 

Olmadı Acun Ilıcalı olmadı

Olmadı Acun Ilıcalı olmadı
 

İnternet alıntı,,,,,,,


Merhabalar,

Pazar akşamı Acun Ilıcalının programı olan Yetenek Sizsiniz Türkiye programını izledim.

Tüm yetenekler birbirinden güzeldi Allah için, programda bir o kadar güzel, çok beğeniyorum.

Onlar yetenek sizsiniz dedikçe aklıma geldi, sözlüğe bir bakayım dedim yetenek’in sözlük anlamı nedir diye...

Bakın ne çıktı.

Yetenek: Bir kimsenin bir şeyi anlama ve yapabilme gücü, kabiliyet, doğuştan gelen güç, dışarıdan gelen etkiyi alabilme gücü vs.vs.

Yani bu sözlük anlamından yetenek sözcüğünü ben şöyle anladım; Yetenek kişi üzerinde vardır.

Yani bu demek oluyor ki; yetenek bir topluluk üzerinde olmuyor, kişi üzerinde oluyor.

O zaman, şimdi soruyorum, Yetenek Sizsiniz Türkiye programına neden topluluk gösterileri alınıyor?

Bunlar hepsi birlikte yaptıkları her ne ise yetenek mi sergiliyorlar, yoksa gösteri mi yapıyorlar?

Bence Yetenek kişi de vardır, toplulukta yoktur.

O halde seçilen kişiler yanlış seçilmişlerdir.

Sayın Acun Ilıcalı, Sayın Hülya Avşar ve Sayın Ali Taran, yetenek kişi üzerinde ise eğer,

Neden jüri üyelerinin kararı ile çok çok yetenekli olan kişiyi seçmediniz de, toplu gösteri yapan kişileri seçtiniz?

Neden o kişinin hakkını yediniz? (Mustafa Erdem)

Programı çok sevmeme rağmen buradan Sayın Acun Ilıcalı’ya sesleniyorum.

Acun Ilıcalı, jüri üyeliğinde siz yetenekli misiniz? Yeteneksiz misiniz?

Bence Yeteneksizsiniz,

Sizi ve diğer jüri üyelerini çok seviyorum, programı da çok seviyorum ama
haksızlığı asla sevmiyorum ve bunun düzeltilmesi taraftarıyım.

Sevgili arkadaşlarım, bu konu hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşır mısınız lütfen,

Hepinize Sonsuz Sevgiler,

http://www.internethaber.com/news_detail.php?id=233360, , İZLEYİN LÜTFEN

Alyoşa-Hülya

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...