Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Olmadı sevgili

Olmadı sevgili
 

BİLEMEDİM...


Ve olmadı sevgili! Yanlış zaman, yanlış mekanda karşılaştık! Sen hayatının yolunu çizmişken, acılarını, sevinçlerini ve sevgini ikiye bölmüşken…

Ben gecenin bu saatinde uykusuzken uyuyamıyor, elimde mor bir kalem anlatmaya çalışıyorum içimdekileri… Deme ‘kız’, deme ‘güzelim’. Sonra seni düşündüğüm beş dakika on dakika oluyor ve ben kendimi yatakta dönerken buluyorum. On dakikalar toplanmış saatlere dönerken…’İçme bu kadar.’ deme bir sigara da sana şimdilerde. Kendimi kandırdığım bi sigara da sana…

Ve gitmeliyim artık bu şehirden, telefonumu kapatmalı, şarkıları susturmalı ve seni unutmalıyım. Kabul etmek zorunda olduğum gerçekle yüzleşmeliyim. Ama olmuyor gidemiyorum. Sen git! Bırak bu şehirde yağmurlar ağlasın, bırak bu şehirde şarkılar sana söylensin ve bırak ben seni unutamayım, unutmayı erteleleyim ya da. Ama sen git bırak beni yazılarımla… Bırak sevgim kalemime aksetsin, kağıtlarıma dökülsün. Sen olma… Gördükçe yüzünü, duydukça sesini… Olmuyor…Ne unutabiliyorum ne de unutmayı erteleyebiliyorum. Sadece sevebiliyorum. Ben seni seviyorum…

 
Toplam blog
: 36
: 1185
Kayıt tarihi
: 15.07.08
 
 

1986 Kahraman Maraş Elbistan doğumluyum. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Türk Dili v..