Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '08

 
Kategori
Magazin
 

Olmadı,Sezen !

Olmadı,Sezen !
 

Bilkent Odeon Gösteri Merkezi'nde sahne alan Sezen Aksu,sahne performansıyla izleyenlere keyifli bir akşam yaşattı.
Konser sonrası basında çıkan haberler aynen böyleydi!
Ancak Sezen,i dinlemeye değil görmeye gidilecek gösteri olabildi,zira olay konserden çok şov amaçlıydı.
Hanımefendi gülücükler dağıtmakla meşgulken, şarkılarının yarısından çoğunu vokalistler söyledi!
Bu anlarda ben yaşlı kadınım,dizlerim ağrıyor esprisini çokça kullandı ve uzun sayılacak bir zamanı iskemlede oturarak geçirdi!

Sezen Aksu yu elbette severim, benim için ilk yıllarından bu güne kadar yaptığı besteleri ve olağanüstü yorumuyla kalbimde hep yaşayacaktır.

Ama yıllardır bileğinin hakkıyla kazandığı bir servete sahipken, Ankaraya kırk yılda bir gelip de niye bu fiyatlarla konser verdiğini anlamak mümkün değil!

Ve,konser saatine yine geç gelerek binlerce hayranını neden yeterince ciddiye almadığını!

Konser gelirlerinin bir kısmı organizasyona gidiyor olsa bile zaten zengin olan ve en büyük sanatçı sıfatı taşıyan birine çok fahiş fiyatlara bilet sattırmak hiç yakışmadı!

50 şer lira bayılıp,sonucunda da hayal kırıklığına uğradığım bir konserdi çünkü!

Kısacası iki kişi için ödediğim 100 lirama üzüldüm!

Ve,60 ve 70 liralık biletlerden bulamadığıma da sevindim!

Ses düzeninin bir çok aksaklıklara sahip olduğu bir konser salonuydu odeon ve koltuk numaram neredeyse konser salonunun dışındaydı yani sezen hem görünmedi hem duyulmadı.

Protokol sırasında oturan bazı Bakanlar ve başörtülü eşleri ile yaptığı sohbetin anlaşılamaması da büyük kayıptı!

Duyan seyircilerin attığı kahkahalarda bizleri kıskandırdı pek tabii ki!

Fotoğraf makinam sayesinde sezen aksu burnumun dibine geldiğinde farkettim ki,bu defa hakkını yememek lazım, fiziksel görüntüsü de sesi gibi harikaydı!

Verilen ara sonrasında,orta yerlerdeki boş koltuklara kayma cesaretini gösterebildim onlarca güvenlik görevlisinin dikkatinden kaçarak!

İkinci arada ise sadece birkaç şahane şarkı okudu ve Ozan Doğulu nun lanse ettiği bir genç kızı sahneye çağırarak zaman doldurdu!

Meşhur edilmek istendiği açıkça belli olan bu genç kızın hazırlıklı geldiği kolayca anlaşılıyordu!
Ve sezen sonrasında başkaca hiçbir renk yaşatmadan gitti.

Sezen aksu,nun geçmişte ki bir söylemini duymak ise şok etmişti beni.

Yıllar önce Ankara'ya gelmiş ve kendisine bilet fiyatlarının neden pahalı olduğu sorulduğunda "beni izlemeye parası çok olanlar gelsin" cevabını vermiş.

Bu sözlerini öğrenmiş olmama rağmen onun konserine gitmiş olmamın şaşkınlığını hala atamadım üstümden!



 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..