Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '21

 
Kategori
Edebiyat
 

OLMADI

OLMADI

 

Isırdım dilimi

Kanattım dudaklarımı

Hıçkırıklara boğuldum

Gözlerimden yaş düşene kadar

 

Dinmeyen acıların çığlığında

Yılların hasretiyle yanıp tutuşuyor tenim

Sensizliğin ortasında kanıyor yüreğim

Kırk delinin yanından geldim

Kör kuyulara taş atmak için

 

Gündüzlerim şaşkın

Gecelerim yalnız ve hüzünlü

Farklı farklı yaşasak da

Gece aynı gece

Sevdamı umudumla harmanladım

Sen, özümde yoğruldukça güzelleştin

Ellerimi süremedim

Rüzgârın okşadığı saçlarına

Hasretim teninin kokusuna

Umut korkuyla sevişirken

Hasretlik bir türlü bitmiyor

Olmadı işte

Olmadı be gülüm

Olmadı…

 

Yol bulup içime akar Cehennem deresi

Duydum ama göremedim

Cennet neresi?

Özlemim umuda

Umudum hayallere sıkıştı

Akıntıya kapılan kaptansız gemiyim

Yitik hatıralar arasında

Dağlanmış gönüllerin dertli sazıyım

"Hatırla" desem de hatırlayamazsın

Sadece ben biliyorum acının tadını

 

"Aşk İki kişiliktir" demiş şair

Acı tek başına çekiliyor

 

Güneş'e yakın olmak

İçini ısıtmıyor insanın

Gece karanlığında

Kadeh kaldırdım gökyüzüne

Zorlasam da hayallerimi

Dinmiyor yılların özlemi

Velhasıl gülüm

Yenilmez korkulara esir ettik kendimizi

Olmadı işte

Olmadı be gülüm

Olmadı...

 

Harun YİĞİT

 
Toplam blog
: 7
: 155
Kayıt tarihi
: 07.12.08
 
 

1961 yılında Ilgın'ın Beykonak kasabasında doğdu. İlk ve ortaöğrenimi orada tamamladı. Küçük yaşlar..