Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '09

 
Kategori
Deneme
 

Olmak istediğimden başkası olmak istemiyorum.

Olmak istediğimden başkası olmak istemiyorum.
 

i dont wanna be anything other than!


Karanlıkta cevaplar yoktur. Yollar da da, herhangi bir yerde de...

Cevapların olduğu tek bir yer vardır; KALP!

Sesim yoksa ruhum var. Yenilmedim sadece susuyorum. Çünkü bazen pes etmek de iyidir. Çünkü bazen tam da pes ettiğin anda çok güzel şeyler olur.

Bir gün gelecek, tekrar gün doğuşunda ufuğu göreceğim.

Bileklerim kanayana kadar, topuklarım morarana kadar uğraştıysam sırf hayata olan hırsımdandır. Bilesin ki seninle alakası yoktur bunun. Bu, tamamen benimle alakalı. Aslında senin için yaptığım herşey benimle alakalı. Gün geldi de yanında olduysam o haysiyetsizliğine rağmen bilesin ki bana yakışan bu olduğu için yanındaydım. Gün geldi de o iki yüzlü aldatmalarını unutup seni seviyorum dediysem bilesin ki hissettiğim için değil sadece ihtiyacın olduğunu düşündüğüm için söyledim. Ne yaşandıysa yaşandı sonuca baktım ki bitmiş. Gitmiş, uçmuş, yok olmuş herşey. Üstünden de çok zaman geçmiş. Sonuçtaki sana bakıyorum ki, civa gibisin... Tutunca dağılan, bırakınca yayılan. Evet bu sayfayı çevirdim. Çevirdim ama yeni bir sayfa açtım demiyorum. Açacak yeni sayfa kalmamış. Bitmiş defterim. Üstüne de bir sürü civa dökülmüş. Çöpe attım artık işe yaramaz.

İçimdeki karanlıktan kurtuldum. Üstüme yüklenilen saçma sapan sorumluluklardan da, omuzlarımı çökerten aşktan da, ayaklarıma dolanan arkadaşlıklardan da. Hepsinden kurtuldum!

Bir rüyaydı belki kabus, bitti sonunda MERHABA DÜNYA!

Olmak istediğimden farklı bir şey olmak istemiyorum, elimden geleni yapmak da istemiyorum. Son günlerde olduğumdan farklı biri olmak istemiyorum. Ve bu sırada tam da üstüme pencereden giren bir şeytan tüyü konuyor. Şeytandan kurtuluşum yok benim. Beni seven tek melek, şeytan. Ben de onu severim aslında. Ne de olsa o da ona verilen görevi yerine getiriyor. Bir de ara sıra aşka da karışında vallahi süper oluyor. Ama bir melek olacak olsam şeytan olmak istemezdim. Cebrail olmak isterdim hani bir çok kılığa girebiliyor ya, ondan. Hayvan olsaydım da yunus olmak isterdim. Şehir olsam Floransa olmak isterdim. Deniz olsam Ege olmak isterdim. Okyanus olsam Atlantik olmak isterdim. Kitap olsam Unutma Bahçesi olmak isterdim. Şarkı olsam Naci En Alamo olmak isterdim. Film olsam Angela olmak isterdim. Tiyatro olsam Bir Yaz Gecesi Rüyası olmak isterdim. Enstrüman olsam tabi ki keman olmak isterdim. Ünlü biri olsam, olmak istemezdim ki. Araba olsam vosvos olmak isterdim. Renk olsam kırmızı olmak isterdim. Taş olsam lâl olmak isterdim. Ama asla senin o kafanda yaratıp da sevdiğin kadın olmak istemezdim.

http://video75.com/kFrgHYEFLZR/one-tree-hill-always-an/ (hayatımın dizisi ve hayatımın şarkısından)


 
Toplam blog
: 38
: 1616
Kayıt tarihi
: 16.12.08
 
 

Deniz tutkunu, anne, evlat, sanat düşkünü, doğaya aşık, var olmanın anlamının peşinde bir insanoğ..