Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Olmak...

Olmak...
 

Ezan okunuyor… Saat 3’ten beri ayakta, Ecrin’i bekliyorum. 3’e kadar annesi, sonrasında ben! Ecrin’in zeki ve sinirli bir yapısı var. Tip olarak da anneme ve dolayısıyla bana çok benziyor. Ben aynaya dikkatlice baktığımda annemi görüyorum karşımda! Tıpkı annemin annesini gördüğü gibi!

Harika bir hafta sonu geçirdim ve öyle harika ki Ecrin’i hasta edecek kadar!

Dün akşam Burgaz sahilinde yürürken 30 derecelik sıcaklığa dayanamayıp, gençliğimde yaptığım bir şeyi yaptım, donla denize girdim; hem de ayılı kırmızı bir donla! Herhalde görmeyeni kalmamıştır! 1 km’ye yakın yüzdüm ve rahatladım!

Şimdi ezan bitti. Aslında 5 vakit namaz benim için çok kolay! Ama neden kılmadığımı inanın ben de bilmiyorum. Kendimi bir türlü 5 vakit namaza ikna edemedim…

Şiiler 3 vakit namaz kılarlar… İran Tahran’da şehir merkezinde 4 camiden başka cami bulamazken Türkiye’nin küçük köylerinde bile en az 2 cami var! Neden?

Kurumsal ahlak ve din anlayışına her zaman karşıydım, karşıyım. Devletin memuru olan bir diyanet başkanının bir dini lider gibi cübbe giymesini kabullenemiyorum. Hani ruhban sınıfı yoktu????

Yüzerken hiçbir şey düşünmüyorum. Sadece attığım kulaçların sesiyle beraber uzayda yüzermişçesine bağımsız ve tek hissediyorum kendimi! Dedem milli yüzücüydü ve ondan sonra en fazla yüzen kişi de benim. Hızlı, kuvvetli ve stilli yüzerim! Hem soldan, hem sağdan nefes alabilirim. 10 m’ye kadar yükseklikten balıklama atlayabilirim! Denizde ve denizden korkmam. Kendimi suyun içinde garipsemem. Endonezya’da, Slovakya’da maden göllerinde, Endonezya’da ve Brezilya’da okyanusta, Amsterdam’da kanallarda ve okyanusta, Türkiye’nin ve İtalya’nın her denizinde, şelaler dahil her türlü göl ve gölette, barajlarda, suyla ilgili her yerde yüzmüşlüğüm var! Bu anlamda dedemin çok ötesinde bir yüzme kariyerim söz konusu! Denizde kendimi çok özgür hissederim!

Benim özgürlükle ilgili bir takıntım var! Bir kadın, bir öğretmen, bir sistem, bir patron, beni hapse aldıkları vakit, tüm enerjimi yitirip yok oluyorum.

Bu Cumartesi 2 genci ileride çiftleşsinler diye tanıştırdık. Konuşma esnasında erkek olanı benim karımın karşısındaki dobralığımı çok fazla buldu. Hatta eşime birçok defa bana nasıl katlandığını sormaya çalıştı. Eşimin beni kaybetmemesinin tek sebebi benim ben olmama izin vermesi! Vermediği her an ben ondan bir o kadar çok uzaklaşırım! Çünkü ben sadece ve sadece bulunduğu an itibariyle bir kaba sığabilen sonrasında durmadan kap değiştiren bir insanım! Saçım bile yıl içerisinde en az 10 kez değişir. Bendeki devinim bitmez ve bitmeyecek daha!

Ben hep aileye inandım ve inanırım. Eşim benim ailemdir çocuklar olsun ya da olmasın! İşte bu yüzden ona ihanet etmem, biz birbirimizin namusuyuz! Çocuklarımız geçici, kalıcı olan bizleriz! Bunu kabul edersek de mutlu bir aile olabiliriz!

Hayat zordur zor olmasına ama zorlaştıran çoğunlukla bizleriz.

O gecenin dişi karakteri poz yapacağım ya da yanlış yapmayayım diye neredeyse hiç konuşmadı! Tümden yanlış yaptı bu sefer! Kendini, kendisi dahil herkesten gizledi!

Aperia Seyehat Acentesinin yeni şubesinin açılışına gittim Cumartesi. Çok saygı duyduğum ve sevdiğim Ayla Hanımın ellerinden öptüm. Yaklaşık 9 yıldır bir kez olsun beni yolda bırakmadan ülkeme sağsalim ulaştırdığı için ona her zaman minnettarım. Bilge’de en az onun kadar beni desteklemiştir. Onları da her zaman şirketimin bir parçası olarak görmüşümdür. Benim kurduğum sistemde herkes bir aile bireyi, kocaman büyük bir aile!

Pazar günü ise çok sevdiğim Ayşe’nin düğününe gittim. O kadar yoruldu ki kızcağız yeni projeler, çizimler ve üretim derken ne göğsü kalmış, ne de kol; gelinliğin içinde kayboldu! Tüm çabalarıma rağmen ona kilo aldırmayı başaramadım. Balayından dönünce onu sıkı bir kontrole tabi tutacağım yedikleri konusunda! Ama olsun, onun muhteşem ruhu yeter! Kızım ona benzesin çok istiyorum. Kadın olmayan bir insan o! Erkeklerin arasında hiç dişiliğini kullanmadan kendisini kabul ettirebilecek kadar yüksek karakterli birisi o! Kadın nefretimden pay almayan nadir kişilerden! Hatta öyle ki bazen kucağıma alıp sevmek istiyorum. Kocası da çok harika bir çocuk! İnşallah Allah yollarını açık eder!

Artık ben sevgi böceği bir adamım! Nasıl oldu ben de anlamıyorum ama ıssız adamdan, Bill Cosby’e dönüşüverdim! Tabii yeni nesil bilmez, Bill Cosby, Cosby ailesini aile reisidir ve çok sevecendir. Hem de zencidir! Tıpkı benim Türk olmadığım kadar çok!

Ben OLDUM artık! Yani TAMAMLANDIM! YANİ NİRVANAYA ULAŞTIM! YANİ EN-EL HAK OLDUM! YANİ! YANİ! YANİ!

Her şey bu olmak içindi; bütün bir hayatım bu insan olmak içindi ve sonunda, o insan oldum! Şu an ölsem umurumda olmaz çünkü tüm eksiklik ve arızalarımdan arındım artık! Nerede olduğumun hiçbir önemi kalmadı! Keza kiminle olduğumun!

VE HERŞEY BİTTİ VE YENİDEN BAŞLADI! VE DEDİĞİM GİBİ DOĞUM GÜNÜM 7 AĞUSTOS 2013 VE BUGÜN YUNUS’UN(ASABİ KEDİ’NİN) DOĞUM GÜNÜ!

MUTLU YILLAR SANA!

Dostun ANIL…

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..