Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '11

 
Kategori
Siyaset
 

Olmayan kültürün bakanımı olur

Olmayan kültürün bakanımı olur
 

Google`dan aldim.


Kültür bakanı Ertuğrul Günay başbakana yaranmak için yalan (gazete haberleri) söylüyor. Başbakan heykele değil binalara ucube dedi diye demeç veriyor. Aradan birkaç saat geçmeden başbakan üstüne basa basa heykele ucube dedim diye açıklama yapiyor. Bunun anlamı şu, sosyal demokrat kültür bakanının defteri dürülmüş oluyor. Gazetelerde Ertuğrul Günay`ın sürekli olarak değişik konularda zor durumda kaldığını, geri adım atmak zorunda kaldığını okuyorsunuzdur. Sakın Ertuğrul Günay`dan istifa etmesini beklemeyin. Oturduğu koltukta biraz daha fazla kalabilmek için daha fazla çaba göstermek zorunda kalacak. 

Koltukların bağışıklık yaptığını bilirim. Bilirim derken yıllar bana koltuğa kıçı değenin o koltuktan başka koltuğa oturmak istememesi gibi bağışıklık yaptığını, koltuğu kaybetmemek için her türlü özveri göstermeye hazır olunduğunu binlerce kez görmüş bulunuyoruz. Onun için kültür bakanını yadırgamamak lazım. 

Nerde eski günler, yıllar önce onurlu, sözünü esirgemeyen, oturduğu koltuğun hakkını veren politikacilar vardı. Onlar tarihteki yerlerini onurlu bir şekilde aldılar. 

Meydan bir söylediği diğerini tutmayan politikacılara kaldı. 

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...