Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Olmayan sevgiliye

Olmayan sevgiliye
 

Sabahları kollarında uyanmak isterdim

Ellerini yüzümde gezdirip saçımı okşamanı isterdim

Seni seyretmek kokunu içime çekmek isterdim

Aynı banyoyu kullanmak isterdim

Kahvaltı masasında yumurtalarımızı tokuşturmak isterdim

Birlikte sinemaya gidip elele aşk filmi seyretmek isterdim

Bazen saatlerce konuşup bazen saatlerce susmak isterdim

Sahil yolunda bisiklete binmek isterdim

Sen mangal yaparken domatesleri biberleri hazırlamak isterdim

Birlikte türkü söylemek isterdim

Akşamları rakının yanına mezeni hazırlamak isterdim

Seninle sabaha kadar dans etmek isterdim

Dağ tepe demeden birlikte gezmek isterdim

Lunaparka gidip dönme dolaba binmek isterdim

Komik aynaların karşısına geçip gülmek isterdim

Hayvanat bahçesine gitmek isterdim

Alışveriş yaparken kıyafetlerini seçmeyi isterdim

Birlikte denize girip güneşlenmek isterdim

Çocukluğunu dinlemek isterdim

Hayatta en çok yapmayı istediğin şeyi birlikte yapmayı isterdim

Sen sevmekten korkmamayı isterdim

Tabi olsaydın eğer!

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..