Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '14

 
Kategori
Yetenekler
 

Olmayanı ortaya çıkarmak

Olmayanı ortaya çıkarmak
 

ortaya çıkarmak


Bu yazıyı bir kaç gündür yazmak istiyorum ancak fırsat buldum. Geçen gün bizim ufaklığın oyuncağı alt katın balkonuna düştü balkon dışa doğru olduğu için görünüyor üst kattan 2 gün boyunca alt kattaki komşuyu bekledik fakat şansımızamı dersiniz tesadüfmü bilinmez komşumuzda şehir dışına çıkmış ufaklıkta ağlıyor oyuncağım oyuncağım derken artık başa gelen çekilir dedim ve küçükken balıga sürekli gittiğim için aklıma oyuncağı kendim alabilirim düşüncesi geldi. Evde misina ipi olduğu için ucuna çivi ile çengel yapıp bağlamak geldi hemen başladım ve kısa bir uğraşın sonucunda oyuncağı alıp yukarı çektik ve 2 gün boyunca boşuna beklemiş olduğumuzu anladım. Sonuç itibari ile olmayan birşeyi ortaya çıkarmış oldum yetenekmi dersiniz , zekamı bilmem fakat olmayanı çıkarmak için bu yazıyı okumanıza gerek yok her insan bir çok yeteneğe sahip bir çoğumuz bunu bilmesekte mecbur kalmadıkça ortaya çıkmayan özelliklerimizi belkide çıkarmanın zamanı gelmiştir.

 
Toplam blog
: 205
: 2301
Kayıt tarihi
: 15.02.14
 
 

Adım Mert, 31 yaşındayım evli ve 1 çocuk babasıyım, hayattan öğrendiklerimi burada paylaşacağım. ..