Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '12

     
    Kategori
    Mimarlık
     

    Olmaz, aç kalırsın..!

    Olmaz, aç kalırsın..!
     

    çizgiler... Bazen çok şey anlatırlar.


    17 yaşında lise öğrencisiyim... 2 yıl önce mimarlığın bana göre bir meslek olduğunu anladım... Çizgiler, tasarım, ahenk... her şey kulağa öylesine hoş, güzel geliyor ki. Binalar çizmek ve bundan haz duymak. Mimar oolan bir insanın tam olarak ne yaptığını öğrendiğimde dedim ki "Bu meslek tam bana göre."

    Tabi her şey benim istediğim gibi gitmedi. Anneme "Anne ben mimar olucam." dedim. "ne? mimar mı? mimar olursan özel sektörde mi çalışıcaksın? Olmaz,aç kalırsın." ve daha bir sürü şey söyledi. Babacım sağolsun "sen bilirsin kızım." dedi. Babaannem desen "mimarlık erkek işi. sen kaldıramazsın. yapamazsın,edemezsin." demeye başladı. Ne desem boşa. Ama ben de kararlıyım tabi. MİMAR OLUCAM. O çizimleri yapıcam. Çizerken o hazzı duyucam.

    Sonra annemle kavgalar falan derken 

    Ben yine mimar olmak istiyorum. İstanbul Teknik,Orta Doğu Teknik ya da Mimar Sinan Üniversitelerinden birini kazanıp Mimar olucam. Belki bu üniversiteleri kazanabileceğim puanla başka üniversitelerdeki tıp bölümünü kazanabilirim. Ama benim hedefim mimar olmak. Bunun için gerekirse gece gündüz demeden uğraşıcam ve bunu başarıcam.

    Mimar Olucam...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 254
    Kayıt tarihi
    : 15.08.12
     
     

    17 yaşındayım, lise öğrencisiyim, sayısal bölümündeyim, gitar çalıyorum ve çok seviyorum... http:..