Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '07

 
Kategori
Güncel
 

Olmaz ki Sezenim Candanım ne yaptınız öyle

Olmaz ki Sezenim Candanım ne yaptınız öyle
 

Onu ilk çok yıllar önce televizyonun o siyah beyaz ekranın da izledim ekran siyah beyaz ama o rengarenkti. İlk kez izliyordum onu küçücük kocamam dudakları ve kulakları olan çitlenbik gibi bir kızdı, pek umursamadım önce elimdeki işle meşgul olmaya devam ederken şarkısının ilk nağmeleri ve sözleri ile beni adeta içine aldı şarkı…

Hani filmlerde gazino patronları yeni gelen şarkıcı kızı gazino patronu;

“Hadi bir şarkı “ söylesin bari deyip saz üstatlarının önüne arenada aslanların önüne atar gibi atar, kendiside ön masada purosunu yakıp bacak bacak üstüne atar mutlak papyonu da vardır hep..

Şarkı başlar kız şakır, önce oraya buraya bakan gözler irileşir koltuğuna daha bir yayılır dinler bu kez gerçekten ve finalde alkışlar kızımızı.

Hıh işte Sezen aksuyu ilk o zaman görüp çok sevmiştim ama onun evlenip Kanada ya gelin gideceğini öğrenince bayağı üzülmüştüm.

Olmadı yaramadı gurbet Sezenimize döndü geldi…


İnsan sevinir mi böyle şeye..Vallahi ben çok sevinmiştim, ilk kez bir evliliğin yürümemesi bir işe yaramıştı. Yoksa biz nasıl bunca güzel şarkıyı dinleyebilirdik.

Akşam Sevgili Candan Erçetin’in programına konuk olarak aldığı mini minnacık serçemiz…


Şarkılarında her şey var, hani eskiden yazlık sinemaların akşam oynayacak film için bir megafon alır mahalle mahalle dolaşır bağırırlardı;


“Aşk, intikam, ayrılık, özlem, kahkaha hepsi bu sinemadaaaa”

İşte Sezenimizin bize de verdiği bu huşu içersinde dinliyordu tüm izliyiciler sanki hepimiz transa geçtik, şarkılara eşlik ettik, , anı defterini tozlu çekmeceden çıkarıp havalandırdık, eskilere gittik bazı evlerde ufak tartışmalar bile oldu…

Gözleri dolu dolu olan eşine sordu çok beylerimiz


“Hayırdır aklına ne geldi de böyle gözlerini doldurdun bilelim” ya da

“Ne oluyoruz gömüldün şarkıya ben çekileyim istersen şarkılar ve sen kalın” ille de

Şarkılar daha mı yakınlaştırdı bizi ne sevdiklerimin yanına geçip el ele diz dize bir gece geçirdik…


Ne düetti ama..Bazen çok sevinirim gurur duyarım iyi ki Sezen ve Candan bizim sanatçılarımız…

Kulaklarımda pek bir iyi duyar oldu sanırım akşamki şarkılar kiri pası aldı gitti sağolasın Sezenim ve Candanım ve TRT, ille de duygularımı Milliyet blog sayfasına sebep olanlar

(Mevlüt sonrası okunan dua gibi oldu ama olsun değil mi?)

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..