Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '10

 
Kategori
Deneme
 

Olmaz mı?

Olmaz mı?
 

İlham perisi dokundu kanatlarıma bırakın uçayım

Biraz rüzgar olayım, biraz deniz, biraz toprak…

Ne olursam olayım!

Güneşin gözlerinde kalayım

Yağmurun damlasında saklanayım…

Biraz oyun oynayım

Az gideyim, uz gideyim…Gideyim işte!Puf diye yok olayım bazen başka diyarlar dolaşayım.Bir masal ülkesini bulayım orda epeyce kalayım olmaz mı?

Gecenin ardında güneş ülkesinde Kaf Dağı’nın tepesinde bir derviş olayım.

Gözleri kamaştıran bir sonbahar yaprağı olayım altın rengi….

Dökülür bir umut dalından hüzne ve o hüzün yüreğinin topragında akar usul usul…

Sen tutamazsın onu boşuna uğraşma!

Nasıl ki su akarsa parmakların arasından duygularında öyledir ne kadar saklarsan sakla elbet bir gün çıkar gelir…

Bir kuş olsam! Ah bir kuş!... Öyle anka falan olmasam da olur… Sadece bir çift kanadım olsun yeter. Kanatlarım şöyle olsun böyle olsun da demiyorum valla, inan bana!

Sadece gökyüzünün nemiyle yıkayayım yüzümü…

Sabahın rengini ilk ben göreyim n’olur?

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..