Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Olmaz mı?

Olmaz mı?
 

Fotoğraf Ata K. Şahin'den alıntıdır./ (...olmaz mı?)


Anladığım her ân’ı yansıtamam ben
Neler birikir şu dilde bir bilsen
Dilimleyip yüreğimi içine girsen
Canlanan o her dilimde kendini görsen 

Olmaz mı
Sen de gülsen,
Sevsen,
Bir de dilesen… 

Bir gün elindeki ışıkla gelsen
Bana yüreğinle tek söz getirsen
Üşüyen düşleri sevgiyle örtsen
Nasıl ışır hülyam canda bir dem sözsen 

Olmaz mı
Sen de gülsen,
Sevsen,
Bir de istesen… 

Yaşattığımız gizemi duyurabilsem
Umman sığdırdım kirpiğe taşıyabilsem
Ân’da yüzüp ruhumuza teselli versen
Gülüş bekleyen hayatı hasretle dersen 

Olmaz mı
Sen de gülsen,
Sevsen,
Bir de özlesen… 

Ömrün billur rengine hiç doyamam ben
Gönül incimizi hayalle kandıramam ben
Yüzünü bize dönüp de baktığın o ân
Kucaklarız hakikati içten gülersen 

Olmaz mı
Sen de gülsen,
Sevsen,
Bir de renklensen… 

Sana bizden başkasını anlatamam ben
Bana bizden özgesini hiç yaşatma sen
Dillerin sustuğu gün, bir ‘geldim’ desen
Yüreklerin vuslatına erer ben ve sen 

Olmaz mı
Sen de gülsen,
Sevsen… 

Ah gelebilsen… 

Olmaz mı… 

Yegâh Elif Mirzâde 

 
Toplam blog
: 191
: 769
Kayıt tarihi
: 21.07.09
 
 

“Yazı yazmak” bir Yürek Yolculuğudur. Okumak ve yazmak bana Edebiyat alanının kapılarını açtı… Ed..