Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '20

 
Kategori
Deneme
 

Olmazdı, olmadı

Oralarda bir yerlerde buldum seni.

Yerlerde sürünüyordun. Çamur vardı. Yağmur acelesi varmış gibi hızlı hızlı yağıyordu. Yavaştın. 

Ben hızlı omak nedir hiç bilemedim.

Elinden tutup kaldırdım seni yerden. Bana değil ısrarla yere bakıyordun. Elimden kurtuldun ve kendine yere bıraktın.

Aşağıdan bakmak keyifli.

Sana yukarıdan bakmak benim için acı.

Acımıyor ki, ben böyle iyiyim. Sen git. Çamur sana göre değil, bu yer, bu yağmur ve bilinmezlik. Haklısın, ben garantici bir insanım, bilinmezlik bana göre değil. Sen ortama hakim olmak istersin. Kötü sürprizleri sevmediğim doğru.

Sen doğrusun, ben eğri.

Doğrulmasını bilemedim. Bir şekilde doğdum, hepsi bu. İtirazımı burada ortaya koyuyorum, sağ olsun çamur beni tek bırakmıyor ve yağmur, böyle hızlı hızlı yağdıkça sırtım hiç yere gelmez. Sen bütün bunlara gelemezsin.

Geldim işte, yanındayım.

O zaman yağmurla birlikte kariş çamura. Yapamam ki...O hayata mola versen, bu hayata karışsan, bence sen...

Onu orada bırakıp döndüm, bu yağmur bana fazlaydı, hele o çamur, ı ıh, olmazdı, olmadı.

Ş.Y.

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..