Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '12

 
Kategori
Anneler Günü
 

Ölmeyen tek sevgi

Ölmeyen tek sevgi
 

Sevgi, koruma, bağlılık ve yürek ister


Ne kadar çok güzel günlerimiz var. Her biri ayrı bir tat veriyor ayrı renklerin güzelliklerini görmemizi sağlıyor. Bazen diyorlar insan sadece bugüne hasmı sevgisini göstermeli! Bu her ne kadar doğru olmasada unutulmamalıki bu günler bazı değerleri daha net, unutmadan algılamamızı ve hatırlamamızı sağlıyor. Ve onlardan biri ANNELER GÜNÜ...

Hayatta öğrendiği tek gerçek, ebeveyinlerimizin söylediklerinin hep doğru olduğuydu. Oysa şimdi yoklar, onların kaybını hala her sabah uyandığımda, nefes aldığım her günün başlangıcında daha fazla hissediyorum. Onları çok özlüyorum, her zaman dua ediyorum, ebeveyinlerinizin kıymetini bilin.

Sevginin en büyüğü belkide, anne olmak...Yaşamadım daha, ama gördüklerim, bir çok şeyi gösteriyor bana. Anneliğin içinde yatan koruma gücü, yaşam savaşı, bağlılığı, aitlik hissi ve en iyi olması için verilen çaba, helede bunca emeğin karşılığını görmenin verdiği gurur onlar için ikinci bir yaşam nedeni. Böyle bir sevginin koruması altında olmak, bizi saran bir koruma büyüsü gibidir. Dıştan gelebilecek tüm kötülüklere karşı duvar gibi duran, engelleri yıkıp aşan bir güç kalkanı. Kalkanımı özlüyorum, yüreğimi kabartan her anlamda yaşama sevinci veren nefeslerini özlüyorum. Bu bağın gücü sizinle sonsuza kadar gelir, 7 de ne iseniz 70'nizde de içinizdeki çocuk kendi annesini ve babasını arar ve onun küçük bir okşayışa muhtaç hisseder kendini. Ben öyleyim çünkü. Dünyada kalıcı olan tek sevgi, sizi bırakmayan, ihanet etmeyen, yalan söylemeyen, desteğini esirgemeyen, tüm korumacı gücünü sevgisinden aldığı cesaretle kalkan gibi karşısına diken korkuların...ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.

 
Toplam blog
: 75
: 735
Kayıt tarihi
: 09.06.10
 
 

Dünü yaşamış yarını ise umutla yaşamaya devam etmek isteyen bir gönül dostuyum. Her söznüzle, her..