Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '09

 
Kategori
Anneler Günü
Okunma Sayısı
15289
 

Ölmüş anama mektup

Ölmüş anama mektup
 

Evet, anne bu gün Anneler günü…

Sen yoksun…

Sen gideli, tam bir yıl 22 gün 18 saat oldu…

Sensiz bu hayat gerçekten çok zor…

Güneş sanki eskisi doğmuyor. Esen deli poyrazlar senin yokluğunda, daha da deli esiyor. Ben korkuyorum poyraz’ın deliliğinden, sığınacak bir kucak arıyorum.

Sen yoksun anne…

Güneşin başka iklimleri aydınlatmaya, başka gönülleri ısıtmaya gittiği şu saatlerde, kâğıdı, kalemi elime alıp, seninle dertleşmek, yalnızca sana yazmak ve yalnızca seni özlemek geçiyor içimden.

Sana yazmak. “Sana Seni Yazmak”.(Nasıl olacaksa?)Güneşin her doğuşunda, ben biraz daha batıyorum. Bu hayatı anlamsız, sensiz yaşıyorum.

Her gün seni özleyerek ve bekleyerek…

Artık günlerim normal günlerden daha uzun. Gecelerim normal gecelerden daha da uzun. Bu uzun gecelerde sığınacak bir liman gibi kucak arıyorum…

Sen yoksun anne…

Sen gittiğinden beri her acıyı tattım… Her çileyi gördüm… Hayatın her cilvesine alıştım anne.

Biliyor musun? Yalnız senin yokluğuna alışamadım anne…

Evet, şimdi daha iyi anlıyorum. Senin gidişin bana; acıdan, hasretten, gözyaşından başka hiç bir şey vermemiş…

Gelecekle ilgili, senin verdiğin manevi destek olmayınca, yıkılan hayallerime, yok olan geçmişime, kaybolan geleceğime hep ağlıyorum annem…

Annem; bunlar benim içimde yaşadığım olaylar. Sen şimdi oradan, ben seni toplum içinde böyle mi davranasın diye yetiştirdim diyebilirsin! Sakın deme! Bu benim seninle olan özel bir konuşmam…

Annem, yattığın yerde rahat uyu… Emanetlerine sahip çıkıyorum. Daha geçen hafta en küçük kardeşimi açık kalp ameliyatı yaptırdım. Şimdi durumu çok iyi! Yaratan onu iki çocuğu ve bizlere bağışladı...

Bilirsin annem, en küçük kardeşim biraz tembeldir. Tabi senin ve babamın şımartmasından! Yanlış anlama, ben onun tembelliğini de severim. İşte o tembellik, kalbindeki dört damarın tıkalı olmasına rağmen, kalp krizi geçirmesini önlemiş ve hayatta kalmış. İyi ki de tembel olmuş!

Annem, kardeşimin ameliyatında ben yalnız değildim. Ablam, kız kardeşim de vardı. Yani hep birlikte! Tıpkı senin öğütlediğin gibi…

Annem, öbür yanda babamla aranız nasıl? Yan yana yatıyorsunuz ama… Bilirim babamla yan yana olmlak sana her zaman keyif verir…

Annem, hiç merak etme! Burada her şey senin bıraktığın gibi… Emanetlerini korumaya, hep birlikte büyük özen ve itina gösteriyoruz. Tıpkı senin bize öğrettiğin gibi…

Canım Anam… Burada yanı başımda olmasan da, bu özel ve de güzel günde, bir kere daha ANNELER GÜNÜNÜ kutluyorum…

ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN... (Tüm kardeşleri adına oğlun Mesut)

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 3842
Toplam yorum
: 6442
Toplam mesaj
: 310
Ort. okunma sayısı
: 3034
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster