Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '09

 
Kategori
Psikoloji
 

Olmuyor

Olmuyor
 

Bildiğim bütün yollar sana çıkıyor, eninde sonunda. Sığındığım bütün limanlar sensin. Ne kadar kaçmaya çalışsamda gözlerinden, baktığım gözler hep senin gözlerin.

Zaman unutturur derler ya herşeyi, unutturmuyor işte. Zaman gece gibi, sadece üzerini örtüyor geçmişin. Geçmişin karanlık anlarında seni buluyorum. Karanlık yüzün, gözlerin. Ellerin hayal gibi ellerimde, ben hep seni arıyorum. Bulamadığım karanlık yüzüm sensin. Yüzümün yarısı karanlık. Sokaklar boyunca attığım sessiz çığlıklarımın yankısında buluyorum seni. Çığlıklarım bile sessiz... Varlığın yokluğunla bir ama vazgeçme diyor zaman.

Umutsuz anlarımda dinlediğim şarkılarda buluyorum seni. Şarkılar hep ayrılığın habercisi gibi. Yokluğunu, hiçbir zaman var olmayacağını bağıra bağıra kulağıma söyler gibi. Ne kadar kapatsamda kulaklarımı yokluğunu duyuyorum.

Acı bir haykırış gibi yürüdüğüm yollar. Yürüyorum, haykırıyorum, çığlıklar atıyorum duymuyor kimse. Herkes sen gibi. Hüzün arkadaş gibi, yalnızlık sırdaş gibi. Unutmaya çalışıyorum sonra herşeyi. Olmuyor. Ne kadar dirensemde, bütün yollar sana çıkıyor....


Bloğumdaki resim www.2de1.net adresinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 63
: 512
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1984 zonguldak doğumluyum. İkizler burcuyum:) Z.K.Ü endüstriyel elektronik mezunuyum. İlgi alanla..