Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Olmuyorsa Zorlamayacaksın

Olsun istersin…
Hatta olsun diye yapılması gerekenden daha da fazla üstelersin.

Aşktır; değer verirsin, ödün verirsin, sevgiden de öte saygı gösterirsin, olmayacak kaç şey varsa bir araya bile getirirsin…

Bakarsın, ne anlattığını anlayabilmiş (?) ne de çözüm için bir’şeyler yapma gayretinde.

İştir; sabahlarsın, “olsun” diye ailenden çaldığın zamanı oraya verirsin…

Dosttur ; hayatta kimseyi dinlemediğin kadar dinler, kendine ayırmadığın onca şeyi “O’na” ayırmaya çalışırsın…

Sonra olayın içinden kendini çıkartır şöyle karşıdan yaptıklarına bir bakarsın… Bakarsın ki her şey başladığın gibi!

Olmuyorsa, olmuyordur!
Gönlün rahat mı?
Elinden geleni yaptın mı?
Cidden olmuyorsa zorlamayacaksın…

CAN YÜCEL


"İkinci el sevdaların başrol oyuncularına;
İstemiyorum ben bu yürekte elden düşme sevgili"
diye okurken;

Sevecekse yüreğin artık bir tek beni sevmeli...
Olmazsa olmaz çok da zorlamayacaksın gönül bahçeni...
Gönlünde bin gül değil eğer sevdiğine "GÜLÜM" diyorsan ...
Bir "GÜL" yetişmeli...

Sevmek zordur bilirim...
ER kişinin işi...
Eğer bilmiyorsan ve sevmiyorsan...
Bitir bu işi... Sen kendi ben de kendi ıssızlığımıza geri dönelim.
Eğer SEVİYORUM dersen sadece SENİ...
Bırak gönül bahçeni sevdiğine...
Adam etsin SENİ...
diye döküldü gönül bahçemin sevgi dallarındaki sevgi meyveları...

Eeee artık mazur görün toplanmaya toplanmaya başladı çürümeye...
Çürümeye yüz tutmuş meyvelar başladı artık tek tek gönlümden düşmeye...

Aman sakın haaa kimse alınmasın...
Toplamak istelerde benim dallarım göğe yakın...
Sevgi için eğilirim kırılsada her dalım...
Bilsem ki ben senin gönlünde bir tek dalım
Dilerim ömrüm varsa yaşayacak hep öyle kalırım

 

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..