Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Olsam

Olsam
 

Oltanın ucunda bir balık olsam

Sen oltayı çeksen, ben sana gelsem

Tutup koysan beni bir kavanoza

Akşam yemeğin de seninle olsam.

Dilinin ucunda bir şarkı olsam

Sen söylesen, ben sesini dinlesem

Başın dan geçen bir bulut olsam

Baştan aşağıya seni yıkasam.

Parmak uçların da, bir kalem olsam

Sen düşünürken, ben seni yazsam

Aklına takılan bir anı olsam

Sen anımsar ken, seni yaşasam.

Yürürken ayakların, yolun ben olsam

Gitmek istediğin yere götürsem

Sen uzaklaştıkça yolun ucunu

Birbirine birleştirip bağlasam.

Yanlız akşamların da kadehin olsam

Sen yudumlarken, ben seni öpsem

Gece yatağın da yorganın olsam

Sen üşüdükçe ben seni sarsam.

Sabah uyandıran güneşin olsam

Perdeden süzülüp yüzüne baksam

Bahçen de öten bülbül ben olsam

Sen camı açsan, ben serenad yapsam.

Gözlerin den süzülen yaş ben olsam

Sen ağlasan, ben tenine dokunsam

Yastığına başını koyduğun zaman

Her gece gördüğün rüya ben olsam.

yazan:

serpil topaloğlu

2010

 
Toplam blog
: 42
: 437
Kayıt tarihi
: 01.08.09
 
 

Asıl mesleği ressam. Resme olan ilgisi ikokul öncesine dayanır. İlköğrenim ve liseyi  Aydın '..