Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Ölsem de gam yemem...

Ölsem de gam yemem...
 

Bir rüyadan uyandım dün gece ve bakakaldım öylece
Ne seni gördüm ardımda ne de bir izin vardı geride
Bitip tükenen ruhuma bir kırbaçta sen vurdun ya işte
Artık ölsem de gam yemem sevgili korkma yaşa sen

Küçük aldatmaların büyüyeceğini biliyordum elbet
Sindiremesem de bu durumu varlığına esirdim ben
Ama yeterli değildi sanırım seni ellerimle verdim öylece
Artık ölsem de gam yemem sevgili korkma sev yine sen

Karanlıklar ardımda kalır gün yüzü görmesemde
Saatler kemirgen misali yıllarımı yer bunu bilmesemde
Ardına bakmadan gidecek kadar sevmemişsin ya beni, ne diyeyim ki
Artık ölsem de gam yemem sevgili korkma git sen

 

Şiir-Edibe Toğaç

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..