Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '11

 
Kategori
Müzik
 

Olsun...

Olsun...
 

pilli bebek


Hangi konuda yazsam acaba diye düşünüyorum, müzik dinliyorum şu anda müzikle ilgili birkaç şey karalamak istiyorum. Kendimi ciddi bir blog yazarı veya başka bir durumda göremediğim için, karalama diyorum yazdıklarıma. Bu durumda ben de karalayıcı oluyorum sanırım:) 

Neyse konuyu saptırmayalım, bu sıralar çok dinlediğim bir gruptan bahsetmek istiyorum. Pilli bebek... Kısa bir araştırmama göre grup 90 lı yıllarda kurulmuş, bende eski bir rocker olarak adını duyardım, fakat bu zamana kadar hiç dinlemedim. Pardon yalan olmasın 3-5 sene önce bir arkadaşım ''siyah-beyaz'' isimli şarkısını yollamıştı 2 dakika dinledim ama şarkı çok uzundu sıkılmıştım. Şimdi kendime kızıyorum bu kadar güzel ve kaliteli bir vokali nasıl atladım o zamanlar. Açıkçası (daha doğrusu itiraf etmem gerekirse) grubu keşfetmemin nedeni Behzat Ç dizisi, oradaki müzikler çok hoşuma gitti ve araştırmalarım sonucunda Pilli bebek grubuna ulaştım. Özellikle ''OLSUN'' şarkısı bana göre süper, hatta süper ötesi, Cem Kısmet'in vokali harika, Avrupai ve değişik bir ses tonu var. Yüksek ses isimli programda Zülfü Livaneli'nin ''SUS SÖYLEME'' isimli şarkısını yorumlamışlar, o da gerçekten güzel olmuş. Canlı olarak da dinlenilebilecek bir grup bence. Fakat albüm sayıları çok az, bana göre bu kadar kaliteli şarkılar yapan grubun albüm sayısı biraz daha fazla olmalıydı. Umarım önümüzdeki zamanlarda bir albümleri çıkar. Eminim rock camiasından çoğunluk bu grubu biliyor ve diniyordur. Ya da bazılarıda benim gibi dizi sayesinde sevdi. 

Uzun lafın kısası, benim yazmamdaki amaç bu grubu dinlemeyenler varsa denesinler, özellikle "OLSUN" isimli şarkıyı... müzik dolu günler dilerim... 

 
Toplam blog
: 22
: 866
Kayıt tarihi
: 06.06.07
 
 

Tesadüf eseri bu siteyi buldum, çok da memnun oldum. Sanırım ben daha çok okumak için burdayım, a..