Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

05 Şubat '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ölü aşkın düşleri

Ölü aşkın düşleri
 

Akşamın alaca vaktinde, küçük çocuğun attığı ekmekleri kapışıyordu martılar... Gölün içindeki sular kırılıyorlardı her martı dalışında...

Kıyıdaki kayıklar deniz perileriyle bir aşağı bir yukarı inip çıkarken tahterevalli oynuyordu çocuk martılar. Balıklar kuşluğa özenmiş, havaya sıçrayıp balıklama dalıyorlardı bir suya bir havaya...

Suyunu çeke dursun ağaçlar, yapraklar gökkuşağının renklerini esir almış, son kez göz süzerek soyunuyorlardı güze... Yazdan kalma sıcak hatıralara yaslanarak mevsim kışa hazırlanıyordu... Bu yüzden üşümesini hiç bilmezdi ağaçlar...

Gençliğimi hiç sorma! Şimdileri ise çıkar aklından... Çocuğun ve martıların çığlığında çocukluğumu hatırladım. Ölü düşler mezarlığında cebelleşirken, soğuktan nasıl korktuğumu ürktüğümü, soğuk ve rüzgarlı kış gecelerini öldükten sonraki halime eş değer tuttuğumu...

Mezarlıkta ağaçların altında yapayalnız, uzanmış halimi düşündüğümde dışarıdaki köpek havlamalarıyla birlikte ruhumun yukarılara tırmanışını görüyordum...

Düşündüm de nasıl üşüyüp korkmaz gecenin karanlığında ıssız ve soğuk yerde yapayalnız, ceset de olsa bir insan...? Ruhum içine çekiliyordu nefessizce... Tazesiyle gelemeyen en taze baharları ve aşkı düşledim ömürsüzce...

Sendeki sensizlik sensiz ölmesin aşkım, bendeki sen göçtü de yine! Hatırlarsın beni de bir gün hatıralarla... Arkana yaslanır da keyfini çıkarırsın kim bilir..

Ruhum türküler söyler hayata geçememiş ölü düşlerimde...

Avuçlarım kar tutmuş
Buz olmuş yine
Gece kavuşur güne
Yine yandı yüreğim
Kor oldu yine
Buz tutmuş ellerim
Yüreğim yanıyor yine
Mevsim bahar
İçim ayaz yine

Sen orada ben burada
Ayrılık kader mi niye?

Yüreğim inleyedursun mırıldandığı nağmelerle kapımda görünüverdi görevli bir melek, ruhlara fatiha postasından haber getirdi yine!

Baş ucuma dualarla
Beyaz güller göndermişsin
Hepsi ben
Hepsi ben
Mecnun olmuş
Seni soruyor? ? ?

Az sonra ruhumu açıp bakacaklar
Bakacaklar ki
Bomboş
Koca bir boşluk
Yokum
Bitmişim..

Boşluğu seninle dolduruyorum
İnatla
Aşkla...

Artık!
İçimi acıtmıyorsun
Hafif ve güzelsin
Huzur veriyorsun..

Evveli sorma!

Bir yandım bir yandım ki şimdi, cehennemin ocağında kaynar kazanım, söyle seni düşlediğim bu göl kenarından nereye gideyim?

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..