Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '12

 
Kategori
Deneme
 

Ölü bir piyes

Müşfik bir babasın Müşfik baba!

Gözlerimin içine bak Marmaralı;, neler görürsün?

Sen var ya sen benim için erkekliğin en yüce timsali idin.

Ne demek bu???

Bir kere çok yakışıklı ve fit bir erkektin. Ve sesin var ya, öyle ki yılanı bile deliğinden çıkartacak kadar etkiliydi. Ve sen öyle bir erkektin ki kadınlar çıplaklıklarıyla karşında divanpençe. Senin için ölebilirlerdi. Çünkü sen öyle erkek karakterleri, öyle inandırıcı oynadın ki kadınlar hepsini sen zannettiler. Oysa hiç biri sen değildin. Sen -bence- içine kapanık, saf, mahçup, mahzun bir erkektin. Yazık ki seni anlamadılar. Annen o kadar güzel bir kadın, dayın o kadar ünlü bir İngiliz aktör, baban o kadar entellektüel bir adamdı ki hepsinin en iyi özellikleri sende toplanmıştı. Sen var ya sen, öyle büyük bir oyuncuydun ki Türkiye'de kimse yanına dahi yanaşamadı. İşte zaten hepimizde kaybetmişlik hissini bu şekilde uyandırdın. Hepimiz aşığız sana! Oysa sen aşkı 4 kadında aradın. Ama nafile değil mi? Hiç bir şey yazıldığı gibi yaşanmıyor değil mi? Bu yüzden içtin yıllarca. Annen ve babanın aşkı da yalandı çünkü. Yazık sana! Oysa ne güzel olurdu sana, kurtuluş başkasının aşkında olsaydı! Ne var ki kurtuluşumuz sendin ve bizi ablanla cehaletin içinden çıkardın. Ah be yakışıklı adam. Ne güzel de bakarsın mahçup mahçup!

Sen bence saçmalıyorsun...

Evet! Kesinlikle sarhoşum şu an! Dedem de bir alkolikti: Şakir Yiğit! Şimdi mezarında Haliç'e bakarken tekrardan sarhoş hatırlıyorum onu. O da çok yakışıklı bir adamdı. Yatakta da iyimiş ki evli kadınlar takım elbise hediye ederlermiş! Allahtan babam, amcamdan farklı olarak, ona çekmemiş. Belki de babamın güzel ve yakışıklı olmaması ile ilgili bir durum bu! Oysa annem bile itiraf eder, deden çok yakışıklıdır diye. Evet ama karaktersizin tekidir. Olsun yakışıklıdır ya!

Konuyla alakası nedir anlamadım!!!

Müşfik amca! Sana amca diye hitap edebilir miyim?

Sağlık olsun; olur oğlum!!!

Garip olmadı mı?

Nesi garip ki!!!

Hayat diyorum, sence garip değil mi?

Evet...

Bance de! Ne kadar çok ortak noktamız var değil mi?

Sen ayyaş ve sarhoşsun!!!

Galiba haklısınız; ben hayat sarhoşuyum...Evet farkındayım, gündelik hayattan uzaklaşıyorum bazen. Tıpkı sizin gibi ama biraz farklı çünkü siz oyunu oyunda oynayabiliyorsunuz. Oysa ben oyun oynamadan oynuyorum...

Oğlum Kavi'l sana bir tavsiyem olacak.

Buyrun Müşfik amca...

Sen de benim gibi ölsene..

Ama haksızlık bu!

Niye?!!

Siz öldüğünüzde sekseni geçmiştiniz...

Ya sen, sen öldüğünde 27 yaşındaydın ki!!!

Acımasız olmayın bana karşı...

Bak oğlum! Hayat denen naneye ben de bir baharat kattım ama bazen nane tadında değildi kattığım. Evet alkolik oldum. Ancak 50 yaşına kadar. Ondan sonra yeniden doğdum. Evet babam yeterince başarılı bir erkek değildi. Ancak erkekliği 6 çocuğa bedeldi. Daha ne yapsın? Evet sarhoşken onu iplerle bağlayacak kadar kendini bilmezdi. Oysa ben ise her zaman bildim de ne oldu??? Hiç bir şey gördüğün ve sandığın gibi değil! Yıldız ve ben kaç kez karı kocayı oynadık biliyor musun? Sence normalmiydi bu duygular. Adı ne olursa olsun, sanat olsun ya da başka bir şey! Evet ben en yüce mertebeli aktördüm fakat hayat da ne başardım??? Hayatımda ne kadar mutlu oldum? Gözleri kör oğlum 40'ında gitti. Onun ölmesine mani olabildim mi? Kolay değil bu hayat anlatabildim mi? Senin bütün bu absürdlükleri veya abstractları yaşamanın sana faydası ne? Bence öl gitsin...

Sizi anlamıyorum...

Anlama zaten. Beni dinleme de! Ben artık ölü biriyim. Söyleyeceğim her şey bunda sonra zahiri!

Ama ben sizi seviyorum...

Bundan bana ne oğlum, bunun bana faydası ne!!!

Çılgınca sizi alkışlamak istiyorum oysa ben...

Ne için? Öldüğüm için mi?

Ama Türkçeniz ölseniz bile çok güzel!

Sana Alf gibi cevap vermek istiyorum ama terbiyem buna müsada etmiyor...

Nur içinde yatın e mi???!!!

Elveda oğlum, kendine ve bu topluma iyi bak...

Saygılar efendim...

KAVİ'L

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..