Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '08

 
Kategori
Blog
 

Ölü Deniz (yaşayan sevgiler denizi)

Ölü Deniz (yaşayan sevgiler denizi)
 

GÜN BATIMI


Ölü deniz..= hayat, güzellik, dostluk, sevgi.

Allah'ım ne iyi ettim de kendi aklıma uyup arkadaşım Gülçin'i de alıp katıldım bu geziye. Sevgili Coşkun Karabulut'un büyük bir özveri ve kusursuzlukla hazırlayıp bize sunduğu gezi inanın abartmıyorum, bir rüyaydı bitmesini istemediğim.
Yaşamın akışı içinde herkesin hatırlamak istemediği anıları vardır. Ya da ölene kadar unutamıyacağı hatıraları. Sıcacık, bütün ihtişamıyla benliğinizi kaplayan renkler, kokular, güzellikler dostluklar ve sevgileriyle... Her biri ayrı yaşantılardan gelen ve kısacık bir zaman diliminde bütünleşen, birbirine böylesine sevgiler güzellikler veren bir dost grubu nadir bulunur dostlar.

Organizasyon çok güzeldi. Otel, ortam, manzara her şey
(fevkaladenin fevkindeydi_ Bülent Ersoy'dan alıntıdır) Ama bulunduğu ortamı Cennet veya Cehennem yapan, insan unsurunu göz ardı edemeyiz.

Mavişim Narçiçeğim. (Eşini şimdi okudum çok üzüldüm. İyi haberlerini bekliyoruz Allahın izniyle) Kalbimdeki yerin benle gider gittiği kadar. Fahriyem, Sema'm.. Neşelerin Neş'esi kalbi şiir kadın... Kalbinin bütün ceplerine doldurduğu çeşit, çeşit güzellikleri taşıyan dağıtan Bülent Göncü... Bilge Homeros ve Nihat yıldız... Sevgili Alev, eşi, İlyas bey, mavilim Ufuğum, Nihal, öğretmenim, beraber olma mutluluğuna erdiğim bütün dostlarım...

Şarkılar, şiirler, türküler, tiyatromuz, mehtap, yeşillerde kaybolmuş otelimiz, karavanlarımız, sohbetler ve... samimiyet...

Hepinizin yazılarını okudum. Hepsi birbirinden güzel ve gerçek. Resimler şahane. Fotoğraf makinesini unutup bedava geçiniyorum artık. Şimdi Kemer'de oğlumun yanındayım.

Hepinizi çok seviyorum. Hepinizi kucaklıyorum ve teşekkür ediyorum. Sevgiden, keyiften, duygu yoğunluğundan durmadan kilo alıyorum. MANEVİ olarak alındığı için görünmüyor. Allaha emanet olun . Yeni buluşmalara...

Cansın

 
Toplam blog
: 181
: 613
Kayıt tarihi
: 15.01.08
 
 

Öğretmen olan anne ve babam. Ankara'da geçen cocukluk ve gençlik yıllarım. Evimize sık,sık gelen bab..