Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Ölü deniz yıldızı

Ölü deniz yıldızı
 

http://www.fotokritik.com/1746487


Sensiz zamanlarımda çiçeklerimle konuştum

Topraklarını değiştirdim ellerimle

Gözyaşlarımla suladım can suyu diye

Kalbimi verdim onlara renklerinden bir tutam alsın diye

Aşk şarkılarını sonuna kadar dinleyemez oldum

Hüzünbaz duygular ağlattı beni

Kendimi kaybettim

şarap kadehilerinde
arka arkaya yitip giden.

Günleri gecelere bağladım .

Geceleri yitik hüzünlere

Sensizken ay'ı seyrettim saatlerce

Çılgınca konuşmalarda Kendimi aştım

Maskeler taktım güler yüzlü

Dikenli teller ördüm kalbime

Duvarlar çektim gözüme

Sensizken ben çiçeklerle konuştum

Ay'ı seyrettim, şarap kadehlerinde şiirler yazdım

Sensizken ben, seni sen yaptım...

Sensizken aklım.

Masamdaki

Ölü deniz yıldızı...

 
Toplam blog
: 42
: 541
Kayıt tarihi
: 30.03.09
 
 

Hayata dair 'söz'lerim var... Türkiye' nin çeşitli illerinde yaşadım. Mühendislik eğitimimi İzmir' d..