Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '14

 
Kategori
Deneme
 

Ölü'm

Bir sınıf içerisinde on sayısının üç katı genç ders dinlediklerini sanmaktaydı. Dikta edilen söylemleri dinlemek, ezberlemek ve unutmak için boş sıraları dolduruyorlardı. İçleri gibi boş sıraları. Tabi bir de ben vardım. Ne farkım vardı ki onlardan. Başlangıcım olmadığı gibi sonum da yokmuş gibi yaşayan ben. Ezel. Kalbimin yarısı küflendikten sonra bir daha tazelenmeyeceğini bilen ben.

Sanat için mi sanat yapılmalı yoksa sanat toplum için mi yapılır? Michelange' ı sevmem ama Salvador Dali'nin dahiliği hoşuma gider. Kalbimin sesini duyabilmek için kulağımı sol yanıma doğru indirmeye çalıştım. Saçmaladığımı anlamam uzun sürmedi. Kolumdaki saati kulağıma yaklaştırdım. Tik tak tik tak.. Yarım insandım. Kalbimin yarısı ne zaman iyileşeceğini bilmediğim bir hastalığa yakalanmış gibiydi. Ölüm hayatı önemseyenler ve kaybetmekten korkanlar için korkunç bir kabus. Peki ölümün benim için anlamı neydi..

 
Toplam blog
: 29
: 59
Kayıt tarihi
: 03.11.13
 
 

Hala Kocaeli Üniversitesinde okumakla meşgulmuş gibi görünen ama en büyük meşguliyeti düşünmemeye..