Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Ölü Şiirler

Ölü Şiirler
 

Usulca çekiyorum taburemi, ahşap pencerenin kıyısına

Ve kapatıyorum gözlerimi…

Hava neden bu kadar soğuk ve sen neden bu kadar yoksun…

Dilime pelesenk olmuş hüzünlü ve yorgun kelimelerimi,

Fırlatıyorum ok gibi beyaz sayfalara…

Seni yazıyorum satırlara…

Yoksun!

Sana gelmek istedim bugün bir şiirime tutunarak

Ve istedim ki seni de bana getirsin satırlarım…

Diz çöktür önünde ve başlayayım öpmeye

O güzel yüreğinden delicesine…

Bugün kar yağıyor İstanbul’un üstüne,

Karlara ise sen…

Ben eziliyorum yığıntıların altında

Ölüyorum sebepsizce…

Ey gözlerinde gülüşler uçuşan adam,

Babasız doğurduğum ölü şiirlerime

Bir kadeh şarap iç benim için

Sarhoş olsun satırlarım

Yağmur yağsın üstüne

Islansın şiirlerim…

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..