Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '10

 
Kategori
Dostluk
Okunma Sayısı
393
 

Ölüdeniz buluşması üzerine birkaç söz!

Ölüdeniz buluşması üzerine birkaç söz!
 

Coşkun Bey'i bir kere daha kutluyorum!


Dokuz dakika otuz altı saniye süren videoyu seyrederken, sıkıntıdan derim pul pul kızardı arkadaşlar! Pul pul dediysem

toplu iğne başı gibi!

Coşkun Ağabey, günün mana ve önemine binaen yaptığı konuşmanın ardından şiirlerini sıraladı! Yalnız, şiirlerini markete

giderken eline tutuşturulan listeden okuyormuş havası vermesi, dikkatimden kaçmadı!

Bir de aynı şiiri iki kez okudu! Kimse de “Abi az önce okudun ya!” demedi! Montajda da silmek akıllarına gelmedi! Suç İlyas

Bey’in sanırım!

Hatice Hanım, 23 Nisan törenlerine bir örnekti okurken! Ta, kırk beş yıl evvelime götürdü beni! İlk Okuldan Suna ismindeki

kız arkadaşımı hatırladım! Çok güzel şiir okurdu! Herkes bana, ben de ona yanıktım! Tabi kısmet olmadı!

Neşe Hanım da şiir okudu ama sanki idam mahkûmunun savunmasını yapıyor gibi geldi bana! Herkes alkışlayınca

sanığın beraat ettiğini düşündüm!

Otobüsteki görüntülere gelince…

Coşkun Ağabey’in her yolcu için okuduğu şiirler güzeldi! Hatta edindiğim bilgiye göre bir ara ön lastiğin patlaması sonucu

şoförün “ Abi, lastik patladı! Kriko da yok! Hanımlara, Beylere söyle de bir el atalım şu arabaya!” demesine, şiirlerden

aldıkları manevi atmosferden dolayı kimseden itiraz gelmemiş hep beraber arabanın yan tarafından tutup havaya

kaldırmışlar! “Yok yahu!” diye hayretimi gizleyemediğimde Derinmavi’nin “yalan mı diyorum Balcii”diyerek feryat etmesi hâlâ

kulaklarımdadır!

İlyas Bey yeni videonun yolda olduğunu söyledi!

Yayına verdiğinde yeni bir yorumda bulunacağım! Ben de yoldayım yani!!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

"Erkek erkeğe" kafa kafaya vermişlerde bana köy kahvaltısı yaptırmamışlar da....o yetmemiş gibi sabahın köründe köfte yedirmemişler çine7e ...falan filan..ben de balcılara giderim ıslama köfte yemeye!!! di mi ama...hem o günden beri her sabah kövfte yiyorum kahvaltıda!! Ohh olsun... Hatta köy ekmekleri, köy peynirleri aldım(burası peynir cenneti zaten) her sabah köy mahzaralı mutfak penceremin önüne kuruluyorum....( tam bunları iki kere yazdım bu pazar elektrikler kesildi ,yodrum gitti) Ben de blog yazdım sayenizde,sağolun valla...Hem bana kokaradenizli kocam bile söz geçiremedi de...iki uyduruk egeli mi söz geçerecek!! di mi ama efendim??? Sevgiler selamlar...nerimana da

Neşe İleri 
 25.05.2010 11:51
 

Yalan söyleyen böle olsunnnnnn!!!! Nasıl olduğunu kısmet olur da görüşürsek gösteririm.:)

derinmavi.. 
 22.05.2010 16:22
Cevap :
Neşe Hanım mı yalan söylüyor!! Ne diyecek!! İşi!!  22.05.2010 16:28
 

Yanıt yazıyorsun anında yayında!.. Yoksa, yoksaaaaaaa, güvenilir üye mi oldun? Öyleyse hemen Zeynep Gülay'a haber vereyim.

derinmavi.. 
 22.05.2010 16:13
Cevap :
Bugün Cumartesi de ondandır! Editörler firarda sanırım!! Ben de farkında değilim!!!  22.05.2010 16:20
 

Ne kadar da uyumlu olmuşlar:) Ama Kerem'in sevimliliği nire....... Coşkun Bey'in ciddiyeti:) nire.

derinmavi.. 
 22.05.2010 11:21
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1640
Toplam yorum
: 13554
Toplam mesaj
: 82
Ort. okunma sayısı
: 463
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster