Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '08

 
Kategori
Blog
 

Ölüdeniz'den sevgiler ve teşekkür

Ölüdeniz'den sevgiler ve teşekkür
 

Ölüdeniz MB Yazarlarıyla Canlandı


MB ailesine katıldığım 1 yılı aşkın süredir ilk kez bir buluşmaya ev sahipliği yaptım. MB Yazarları Ölüdeniz'de buluştu. Yazdığım bloglarda da görüleceği üzere elimden geldiğince planlı programlı bir buluşma olsun istedim. Katılan arkadaşlarım otele girdikleri ilk gün nasıl mutlu oldularsa, otelden çıkarken de bu mutluluklarının bir kat daha arttığını görmek benim için en büyük mutluluktu. Demek ki güzel ve doğru şeyler yapmıştık. Demek ki MİLLİYET adına yakışanı yapmıştık. Bu güzellikleri birlikte ürettiğimiz ve paylaştığımız bütün yazar arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum ve sevgiyle kucaklıyorum.

Konaklamadan tutun da yemeklere ve ulaşıma kadar bütün imkanlarını bizler için seferber eden Ölüdeniz Belediye Başkanımız Sayın Keramettin YILMAZ ve değerli eşi Sayın Ümit YILMAZ'a çok teşekkür ediyorum.

Bence de çok güzel bir tatil oldu. 3 güne binlerce güzellik sığdırdık. Buluşmaya katılan yazar arkadaşlarım yavaş yavaş resimleri yayınlamaya ve anılarını yazmaya başladılar. Ben de kısa bir kaç şey paylaşmak istiyorum.

-Öncelikle Neşe EVRİM'in benim şiirlerimden yola çıkarak blogunu yazması beni çok mutlu etti. Ne kadar teşekkür etsem azdır. Neşesi, enerjisi, heyecanı muhteşem. Ama her şeyden önce açılış gecesi o güzel konuşmasında aklımda iz yapan şu sözleri:(mealen) Milliyet blog istisnalar dışında genel eğilim olarak Atatürk ilkelerine bağlı, laik, demokrat , çağdaş, aydın insanların bir araya geldiği gevşek (olumlu anlamda) bir sivil toplum örgütü işlevini görmektedir.

-Bülent GÖNCÜ
harika bir insan. Mehmet Ali Erbil tadındaki esprilerine hiç kimse kızamıyor.

- yıldız nihat sessiz sakin ama hepimizin bir resmi var onda. Kimbilir neye ve nereye bakarken çekiverdiği resimleri çok merak ediyorum.

- Homeros (Ömer Özdamar) içten, bilgi dolu bir arkadaş. Sanki yıllardır tanışıyormuşuz geldi bana.

-İlyas Bayram'la İzmir'de tanışmıştık. Gerçek bir dost.

-Alev Meisel ve eşi Robert Meisel . Tam asilzade denilen türde insanlar. Robert'in at fıkrasına tercümesi müthişti Alev Hanım'ın. Bazı bayanlar fıkrayı tam anlamamıştı ama atı alan üsküdarı geçmişti.

-narçiçeği, eşi Ergun Bay ve kızları Bilge güzel bir aile görüntüsüydü.

-Sema Şener hep gülen yüzüyle ve yanında taşıdığı şakira kemeri ile aklımda kalacak.

-Nihal ve Vildan ÇAĞLAN kardeşler Bülent Göncü'nün esprilerine maruz kalmaktan helak oldular.

-Özlem Aksoy arkadaşı her gördüğümde kendimden utandım. O kadar zayıftı ki sanki onun hakkını da hep ben yemişim de benim yüzümden böyle kalmış duygusuna kapıldım.

-Harun Deniz ve değerli eşi yanlış hatırlamıyorsam Selda Hanım ve çocukları ile Talip Girgin ve değerli Eşi Sıdıka Girgin zilli göbekli oyunlardan uzak durarak mazbut bir tatili tercih ettiler. Ama Etnografya müzesiyle Kayaköy gezisine tam kadro katılmayı ihmal etmediler.

-Cansın EROL'un güzel şiirleri ve bana verdiği beste sözü aklımda kalacak. Gülçin Hanım'ın telaşları da iz bırakacak gibi.

- izmir mavilim'e sözüm yok. İyi bir ev sahipliği yaptı. Odalara gül ve balon koymak O'nun işiydi.

- Ümit YILMAZ
her türlü desteğin yanında, odalara bardak koymak. bloknot (blognot mu desek) dağıtmak ve
Kayaköy'e araba tahsis etmek gibi jestlerini unutmayacağız.

-içimdeki ben Aysu Yenigün arkadaşıma da bana verdiği destekten dolayı müteşekkirim.

Evet! Bütün arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler. Ve bizlere bu buluşmada katkıları olan:


Birbirinden güzel yemekleriyle CAHİT USTA ve ekibine ve tüm Nicholas Park Otel ve Nicholas Genc Beach çalışanlarına teşekkür ediyorum.

 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..