Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ölüler ancak sevdikleri tarafından unutulunca gerçekten ölürler...

Ölüler ancak sevdikleri tarafından unutulunca gerçekten ölürler...
 

Öğrenmenin yaşı yok.

Bu sırrı keşfedeli uzun zaman olmadı. Gerek ailesi, gerekse eşi, dostu, sevdikleri tarafından unutulan, hatırlanmayan, bir dua’dan yoksun bırakılan ölü, işte o zaman gerçekten "ölmüş" oluyor.

Ölen kişi aradan geçen uzun yıllara rağmen hala sevdiklerinin burnunu sızlatıyorsa, anılarda her dem varlığını sürdürüyorsa, demek ki gönüllerden de silinmemiştir.

Hala yaşamda varlığını sürdürmektedir.

Dünya telaş esine kapılıp, ölü’mü, ölü’lerimizi ne yazık ki çok çabuk unutuyoruz. Belki de Tanrı böyle istiyor. Acılar yumağına düşmemize gönlü razı değil.

Küçük kız kardeşim öldüğünde yedi yaşındaydı.

Aradan tam otuz beş yıl geçti. Buna rağmen onu hiç unutmadım. Zaman zaman resimleri ile oturur saatlerce dertleşirim. Diğer kardeşlerim bazen konusu geçtiğinde hatırlarlar. Bazen de biz onun yüzünü unuttuk bile dedikleri olmuştur.

Ama ben hiç unutmadım.

Benim için hala yaşıyor. Benim hala onun konusu geçtiğinde burnumun direği sızlıyor, boğazım düğümleniyor. En son üzerinden çıkan pijamasını hiç yıkamadım. Kokusu gitmesin diye!

Sırf onu unutmamak, hatıralardan yoksun kalmamak için saklıyorum.

Anladım ki, "ölüler ancak sevdikleri tarafından unutulunca gerçekten ölüyorlar"..

İster yetişkin, ister çocuk olsun…

Fark etmiyor…

G. Kasalar

 
Toplam blog
: 30
: 4303
Kayıt tarihi
: 26.08.10
 
 

Bazen hüzünlü, bazen sinirli, çoğu zaman keyifli olmayı severim. Aşk meşk, masallarına inanmamayı, r..