Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '16

 
Kategori
Şiir
 

Ölülerime özlem

Ölülerime özlem
 

Siz hiç
özlediniz mi
ölülerinizi ?
Ben
özledim.
benimle hep şakalaşan
İbrahim ağababamı,
leziz sarmalar yapıp
karnımı doyuran
Gülizar babaannemi,
beni herkesten çok seven
Fatma anneannemi,
hayatta
hiç göremediğim
Kuvvacı Süleyman ve
rençber Halil dedemleri,
çocuklara nane şekerleri
dağıtan
Yero dayımızı,
dünyanın en iyi yoğurtçusu
Ali babamı,
bizleri traş eden
Hüseyin ve
Ömer amcalarımızı,
bana şair çocuk diyen
Asiye teyzemizi,
beraber
radyo tiyatrosu
dinlediğimiz
Nevin yengemizi,
tahtadan
kamyonlar yapan
Hasan amcamızı,
sütçü Halil,
terzi Mustafa amcamızı,
hepsini de
çok özledim.
İkiçeşmelik'ten
Zekiye teyzemi,
Karşıyaka'dan
Nermin teyzemi
ve Mustafa eniştemi,
Sakızlı komitacı
Rıfkı dedemi,
Acıpayamlı
kayınpederimi,
bir cinayete
kurban giden
Fatma ablamızı
ve bana avladığı
kuş etlerini getiren
amcaoğlum
Avcı Mehmet'i
çok özledim.
Siz hangi
ölen yakınlarınızı
özlediniz ?
 
Toplam blog
: 137
: 158
Kayıt tarihi
: 09.03.14
 
 

1958 yılında Söke'de doğdum. Esnaf çocuğu olarak ilk, orta ve lise eğitimimi Aydın ili Söke ilçes..