Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Ölüm- 2

Ölüm- 2
 

Tenime renk, gözlerime fer veren,

Aklıma yön verip, beni “ben” eden,

O ışık, çıkıp gitti mi benden,

Beden toprağa, ''ben'' gömülür karanlığa,

Geri de ne ''ben'' kalır, ne de beden.

El, kol oynamaz; dil söylemez olur.

Doğan güneş, artık görünmez olur.

Benim dediğin her şey, artık senin için yalan olur.

Beden toprağa, ''ben'' gömülür karanlığa,

Geride ne ''ben'' kalır, ne de beden.

Sönünce ışık, kalp durur, beden soğur.

Yaz, kış, bahar dört mevsim bir olur.

Hatıralar silinir, düşler görünmez olur.

Beden toprağa ''ben'' gömülür karanlığa,

Geride ne ''ben'' kalır, ne de beden.

Yolculukta umut azık, hüzün keder olur.

Düşler gerçek, hayaller yalan olur.

Geride sadece sen gitmeden önce ektiğin,

Yeşerip tomurcuk olan, sevgi çiçeklerin kalır.

Berzahta, Hak yanında uyuyana işler kolay olur.

Cahit KARAÇ

 
Toplam blog
: 322
: 1004
Kayıt tarihi
: 08.03.08
 
 

1953 Elbistan doğumluyum. Lise mezunuyum. Kamuda çalışıyorum. Evliyim ve iki çocuk babasıyım. Ken..