Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ölüm an'ını yaşamak!

Henüz 25 yaşındaydım. Aşkımla nişanlanmış hayatı toz pembe gördüğüm dönemlerdeydi. Çok çok önceleri bende hasıl olan kalp ritm bozukluğu belkide o günkü stresden fazlalaşarak arttığını hatırlıyorum. Yine günlerden bir günün sonunda hafif artan kalp ağrısıyla yatağa uzandım. Uykuya tam dalacaktım ki şiddetli gögüs ağrısı başladı. Aniden vücudumda kasılmalar oldu. Ayağımı karnıma doğru çekmiş yatarken kasılmayla ayağım dümdüz oldu tamamen yatağa paralel olarak. Şimdi inanmayacaksınız ama tarif edemiyeceğim bir hırıltı duydum. Bu hırıltı nasıl anlatsam bir arı vızıltısının çok daha kalın tonuna benziyordu. İnanın tarif edemiyorum daha önce hiç o ses tonunda bişe duymamıştım. Mukabilinde hani derler ya hayatım film şeridi gibi gözümün önünden geçti evet arkadaşlar bu gerçekten doğruymuş. Ben bu film şeridini yaşadım ve gördüm. Çok hızlı ve akıcı şekilde hayatımdan daha önce yaşamış olduğum kesitler görüyordum. Henüz 2-3 yaşlarında rahmetli babamın bizim evin damını sulaması, Annemin ben henüz 10 yaşındayken rahatsızlanıp o zamanki şartlarda Ankara'ya tedavi olmak için gideceği günü beni evimizin havlusunda bulunan çeşmenin orada bana sarılıp çakdırmadan ağlamasını görmem ve bana çıkartıp harçlık vermesi, Orta okul yıllarım, Lise yıllarım , mutlulukla gülmelerim, hüzünlü ağlamalarım, Askerliğim vs. vs hayatımda önemli kesitler olan karelerin çok hızlı şekilde ardarda gözümün önüne gelmesi ve çok tuhaftır o an da benim Allah'a yalvarmam nolur Allahım ben daha nişanlıyım diyerek ve ölmek istemiyorum henüz diyerek yalvarmam.

Yani o an ölüm anının soğuk nefesinin ensemde olduğunun bilinciyle. İnanın ben bunları yaşadım. Çoğu kişiye saçma gelebilecek şeyler bunlar rüyadır .Kabus görmüştür denilebilecek şeyler bunlar. Ama ne rüya nede kabustu benim gördüklerim. Ben düpedüz ölüm anını gördüm arkadaşlar. Bunu sizinle paylaşmam için ısrar eden arkadaşıma teşekkür ediyor hepinize saygılar sunuyorum.

Ahmet KAPLAN

 
Toplam blog
: 61
: 730
Kayıt tarihi
: 19.06.09
 
 

En uzun gece olan 21 Aralık'ta rahmetli annemin dediğine göre oldukca yağmurlu bir gecenin sabahı..