Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '11

 
Kategori
Güncel
 

Ölüm Bir Adım Yakınımızda

Bu sabah gayet neşeli bir şekilde uyandım , giyindim ve işe gelmek üzere yola çıktım. Güzel bir İzmir günü diye düşünüyor kendi kendime tebessüm yapıyordum. Tüm neşem ta ki Defne Joy Foster’in öldüğünü duyduğum ana kadardı. O kadar çok üzüldüm ki anlatımı tarifsiz. Bu kadar sevimli, neşeli, enerjik bir insanın ölmesini aklım almadı. Bir an için anlayamadım tekrar tekrar haberleri okudum. Evet gerçekten de ölmüştü. Hayat bu kadar kısa mı? Ölüm bizi nerede ve nasıl bekliyor? Kötü alışkanlıklarımız, stres, dengesiz beslenme ve aşırı yorgunluklar elbette ki bizi ölüme her dakika daha da yaklaştırıyor. Bugün buradayız, nefes alıyoruz , gülüyoruz, ağlıyoruz ama yarın sevdiklerimizden ayrılabiliriz. Hayat bir anda bitebilir. Peki biz böyle bir dünyada neden birbirimizi kırıyoruz? Dostluklarımızı, sevgimizi, enerjimizi neden korumuyor, gereksiz hırsların peşinden koşuyoruz? İşte bunları tekrar düşünmeli ve ona göre hayatın her anından zevk alarak yaşamasını öğrenmeliyiz. Bırakalım boş kaygıları, gereksiz yarışları. Hayat bu boşver yaşa diyelim. Defne Joy Foster’in ölümü bizlere yaşamın gerçeğini bir kez daha sunmuştur. Mekanı cennet olsun, Allah geride kalanlara sabır versin… 

 
Toplam blog
: 44
: 1598
Kayıt tarihi
: 31.03.10
 
 

İthalat operasyon da çalışmaktayım. İktisat Fakültesinde okudum. Romanımı yazmaya devam ediyorum...