Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ölüm çok erken geldi

Ölüm çok erken geldi
 

Bugün çok üzücü bir güne uyandım. Dışarıdaki soğuktan daha fazla üşüttü bu haber beni.

Çocukluğuma gittim…

Ben doğduğumda babam Koç Holding bünyesindeki bugünki adıyla Ford Otosan’ da çalışıyormuş. Daha sonralarını zaten hatırlıyorum. Babam askere gittiğinde onun maaşını evimize anneme gönderirlerdi. Hastalandığımda da eve  doktor, iyileştiğimde oyuncak geldiğini anımsıyorum.

Yıllar geçti ben büyüdüm ama çocukluk yıllarımdan gelen bu gönül bağım hiç kopmadı.

Kaybettiğimiz Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Mustafa V.Koç’un, ülkemiz açısından değerini ise tüm yayın organlarında okumanız mümkün.

Üreten, vizyonuyla ve çalışmalarıyla örnek bir insanı kaybettik. Her ölüm erken ölümdür ancak bu defa çok ama çok erken oldu.

Üzgünüm…

Başta ailesi olmak üzere, çalışanları ve sevenlerine başsağlığı diliyorum.

 

https://twitter.com/seraptorun73

 
Toplam blog
: 114
: 309
Kayıt tarihi
: 22.12.14
 
 

Gazeteci  ..