Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Ölüm Dolaşıyorken Etrafımda

Evet canlarım

Bakıyorum şöyle etrafıma

Ölüm dolaşıyor pervasızca

 

Ölümü

Görüyorum

Duyumsuyorum

Çok fazla şekilde

 

Ölüm

Öyle azdı ki son günlerimizde

Hakkından yükünden gelinmiyor

Her kapıyı çalıyor

Kapıyı açanı alıp götürüyor

 

Ben

Yetmişini devirmiş bir öğretmen olarak

Birçok insanımızın öğretmeniyim

 

Dersine girmiş olsam da olmasam da

Atmış beş altı insanlarımızı

Öğrencim olarak görüyorum

Ve çok da seviyorum o insanlarımızı

Çok yaşasınlar istiyorum

 

Hep şöyle sesleniyorum Tanrımıza

Tanrım

Tanrım

Tanrım

İnsanlarımızı uzun ömürlü kıl Tanrım

 

Ölümler Tanrım

Organ ömrü tamamlandığı zaman olsun

Başak hiçbir neden olmasın Tanrım

Ne olur Tanrım

Ne olur Tanrım

Ne olur Tanrım

 

Ve

Dualarımı sana emanet ediyorum Tanrım

Sözleriyle duamı bitiriyorum

 

Dilerim herkes de bu yolu seçer

Tanrıya el açar

Tanrımızın yardımlarını hep birlikte görürüz

 

Bir şiirimi alıyorum aşağıya

Buyrun okuyalım birlikte

SESSİZ OLSUN GİDİŞİM

Sessiz olsun gidişim

Bir de acısız olsun isterim

İstemem çenemin düşmesini

Ağzımın açık olmasını

 

Gözlerim maviye değil

Yeşil bakışlara takılsın

Ve ellerim sıcacık ellerde

Soğusun isterim

 

Bakabilmek son defa arkama

Tuzsuz gözyaşlarına değil

Kederini gülüşünde saklayanlara

“Affedersiniz” diyebilmek isterim

 

Sükunet içinde gitmek isterim

Unutulurcasına ayrılmak isterim

İstemem ne ağıt ne gözyaşı

“Gurbette… Döner” densin isterim

 

Sessiz olsun gidişim

Bir de güzel olsun isterim

(Halil Güven- Mavi Kanatlı Kuş)

Evet sevgili canlarım

Ölümün kol gezdiği bugünlerde

Olabildiğince mülayim olalım

Bu mülayimlik içimize işlesin

Bu afet sonrasına kalanlarımız

Bu mülayimliği yaşasın dursunlar

 

Toplumsallık tanım olarak neyse

Yaşamsal olarak da öyle yaşansın

 

Herkesin eli herkeste olsun

Güler yüz tatlı dil toplumumuz egemen olsun

Barışı yaşasın tam anlamıyla toplumumuz

 

İnsan ömrü uzadıkça uzasın

Ölümler

Sadece organ ömrü gelince gerçekleşsin

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..